Brännmärkt!

Yes, idag har jag lyckats brännmärka mig själv på jobbet!
Braaaa Linda! Eller inte =P
Ett svullet röd/blått streck tvärsöver armen, ser äckligt ut som fan! O de gör otroligtgalet ont me för den delen!Klantig AB :P
Huvudet är helt slut idag efter jobbet, första riktigt ordentliga lunchruschen ja va me under.. Jisses! sjuuukt mycket folk, men det gick bra o jag fick beröm!:)
Dessutom har min mycket trevliga chef eventuellt, kanske,kanske, fixat mig ännu ett jobb! Vore inte fel alls! Ja tar hur många som helst bara tiden räcker till! :)
Så galet kul o jobba nu... nu inser ja verkligen hur toktrött ja va på o gå hemma hela tiden! Kan inte förstå att de finns folk som inte vill jobba. Man blir ju vansinnig o lite smått sinnessjuk (iaf jag!) av att gå hemma längre tid.
Skolan? Nää verkar tyvärr som de sket sig..Helvete!!
Men men... de va trots allt en sen anmälan, så en 2a reservplats va ju inte så tokigt endå..
Blir att söka till vårterminen nu istället! Då MÅSTE ja komma in!! Ja vill verkligen plugga nu...next-beteendevetare! Oooja vore nåt! :D Allt mitt hopp till vårterminen då!:)

Innan jobbet vart de en liten snabbfika iaf.. hann inte med nån längre, och T hann jag bara säga hej till påvägen! :(
Tyyyypiskt, men snaart måste vi ses Ordentligt!!
Den 20e sep närmar sig iaf, men tills dess tänker ja inte vänta!:)

Jaaa...har nog inte så mycket mer att skriva. Vill inte vara för privat här, räcker med ett, allt är inte alls så särskilt superbra nuförtiden. Men ja lever, huvudsaken..

Nä lite tv lr nåt då, galet trött!
Heeeejrå!

Kommentarer
Postat av: Elin

vad hände med typ "hej, jag lägger in lite bilder"..? DO IT!

2008-08-29 @ 20:26:21
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0