En Blogg

Ah en sån har jag nu skaffat mig, för jag insåg häromdan att jag har alltför många tankar i huvudet för att de ens skulle finnas en chans för dom att få plats allihopa. Så om man kan skriva ut några stycken, ja då borde resten få lite mera plats?! Verkar logiskt för mig iaf..
Sen är det ju så att jag tycker de är fantastiskt kul att läsa bloggar, då är de kanske inte mer än rättvist att jag står för en själv?! Snoka skulle många kalla de, tjaa delvis är de kanske så, nyfikenheten som styr. O då är de väl inte mer än rätt att mitt liv ska gå o snoka i med! Nog för att jag inte tänker vara alltför privat såhär öppet, de finns inte en chans, men lite ytligt, tjaa varför inte?!

Sista tiden har jag funderat en hel del över mitt liv, helt vanligt icke outstanding i grunden. Men tittar man djupare o engagerar sig i varje person som finns i mitt liv så kommer man fram till samma slutsats som många andra gjort sista tiden. Skriv en tv-serie om det! Gossip girl, OTH , OC, släng er i väggen allihopa, skulle de här göras till en tvserie skulle förmodligen tittarsiffrorna skjuta långt upp i höjden! Nu menar ja inte att jag har ett ultrasuperduper intressant liv, utan bara att de är väldigt likt dessa serier, intriger, svartsjuka, kärlek, släktband hit o dit osv..
Något som jag absolut inte ser som negativt, det gör bara livet roligare att leva, saker ska hända, och det ofta! Annars blir jag något som liknar en fossil o tillslut avlider av tristess.
Och hur sorgligt vore inte de?¨
I övrigt så e ju mitt liv helt normalt,precis som alla andras helt enkelt. Lite tråkigare,långsammare och allmänt dött..fram tills nu, för i morgon då smäller de!! Jag har äntligen, efter nästan 2 års mammaledighet+arbetslöshet, fått ett jobb! Visserligen bara ett extra..o först o främst provjobbande..Men iaf, Jag är Överlycklig!! :D
Äntligen har allt slit me ansökningar,möten o allt va de nu har vart, gett resultat! Ska bli helt underbart, för mer uttråkad o rastlös människa än mig får ni nog leta efter!
Lycka, det är något som verkligen är olika beroende på vem man frågar. Ja just i tillfället är lycka för mig att ha fått jobb.
Men i det stora hela är lycka för mig, min dotter. Att se henne skratta och må bra, det är lycka.
Som tidigare i veckan, då låg vi i soffan och hade ett helt galet skrattanfall, ah ett sånt där riktigt fnissigt tjejanfall, jag och min dotter på 1½ år!Det är lycka..hennes fina lilla ansikte som skiner medans hon skrattar så hon kiknar.
Och idag, när ja bestämde mig för att ta min dusch samtidigt som hennes, ren lycka hos henne när hon insåg att även mamma skulle in i duschen! "Mamma dutta, mamma duuutta!!"
Hennes lycka är min lycka helt enkelt.
Ingen kärlek är större än den kärlek jag känner för henne
Oj, nu lät ja riktigt blödig, men ja, även jag har en sån sida. Min dotter, ja där är jag rejält blödig!
Jag kan även skatta mig rejält lycklig,jag har otroligt fina vänner. Finns inga bättre än dom, thats it!
Utan Er ingen Jag! <3
Sen har jag nåt som förmodligen skulle göra de flesta brudar på denna jord rejält avundsjuka.
En otroligt fin pojkvän som skämmer bort mig med så mycke kärlek o omtanke man bara kan tänka sig! Jag är inte tacksam nog, det går nog inte att vara tacksam nog för honom!<3

Ah resultatet av de här bloggandet vart nog att jag insåg hur lycklig o tacksam jag borde vara över alla fina människor i mitt liv. Och det är jag! Otroligt glad över att ja har er!

Nää skumt att den här bloggen gick i väldigt blödig anda, vilket är ovanligt för mig, det märker ni nog med tiden!
Annars äre väl så, att ja börjar bli blödig me åren ;)

Nä nu när ja endå e inne på de spåret ska jag fortsätta mata min feminina sida med att kolla på Sex and the city!

Samma tid, samma kanal! :)
Ni <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Äääääntligen! =) Haha! Ska följa denna blogg med stooor spänning.

2008-08-17 @ 19:13:11
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: Jessica

Världens bästa Linda! Japp, det är Du <3

Ingen Du, nee heller ingen Jag!

Barn, pojkvän & nått att göra.. Nee de kan nog fan inte bli bättre :)

Puss på du!

2008-08-18 @ 10:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0