I kissed a girl!

Nää de har ja ju faktiskt inte gjort, men låten är förjävla fin!
Riktigt så illa är inte kaoset i skallen, att ja gått o bytt läggning iaf!;P

Blir iaf 3 dagars jobb den här veckan, rätt bra för o bara va extra :)
Lite knöl hit o dit me barnvakt o sånt, dagis hålls stängt osv, men sånt som händer. Jag måste, och VILL jobba ju! :)
O imorn är de dags för BVC me skruttan, 1,5 års kontroll..fast hon e ju lite äldre än så, drog ut på tiden av nån anledning?!
Ska bli kul o se hur stor hon blivit! Tiden går ju så sjuukt fort!
Massa ärenden på banken o grejer måste fixas me, för sen äre fullt upp resten av veckan! Så får bli en eftermiddag på stan me skruttan..O försöka få tag i kusse o se om hon ska haka på. Men människan har ju stängt av telen av nån konstig anledning?! Vem gör sånt nuförtiden?haha! :)

Jag har funderat på allt mellan himmel o jord.. en sak jag undrar, är, när vet man att de är rätt?
Ja menar, man har ju vart me om att saker känns perfekt, o sådär riktigt meant to be liksom. Men så visar de sig att så är inte fallet. Hur många chanser får man?
Och finns det "själsfränder", och isf, kan man "missa" sin?
Sjuka funderingar eftersom man aldrig kan få svar.. Men jag undrar verkligen!
Ja tror iaf fett på ödet! Allt händer av en anledning..En händelse leder till en annan..osv osv ;P
Men varför blir då saker aldrig som man tänkt sig? Min tanke här i livet va ju inte direkt att vara ensamstående,ständigt kämpande me mig själv o saker runt omkring. Men missförstå inte, ja klagar inte, finns dom som har de mycket värre. Jag har trots allt en numera fin relation med barnets far, jag bor på ett ställe jag trivs på, jag har en underbar dotter att älska och bli älskad av. Finns så många sätt allt kunde vart värre på, men poängen var att det var ju inte direkt min plan.
Så av nån anledning har allt blivit på det här sättet, men vilken?
Nää bäst ja lägger ner mina sjukta typ "meningenmedlivet" funderingar, ingen som orkar läsa sånt här ju!
Men de är sånt som kretsar i min skalle, så om nån har en bra teori om hur man vet att de är rätt,själsfränder,ödet lr nåt, så shoot! :)

Nää lite tv lr någe tror ja, innan ja tröttar ut även era huvuden me jobbiga tankar! ;P

Ses senare kanske,möjligtvis ;P
Heeeejrå!


Kommentarer
Postat av: Elin

Skomakartummar is the shit! Kan inte gå fel när man håller dom. Alltså, alkolås på typ mobil och msn? Eller jag vet, på munnen oxå. Är man för onykter kan man inte få fram ett ljud! Vore skitbra! =) Linda, du som alltid säger att man inte "ska tänka så mycket". Vad fan har hänt? Du segar ihop..ryck upp dig!!! NU!

2008-08-26 @ 12:32:14
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0