Lista o annat

Nu är min tredje dag avklarad..Börjar få in snittsen nu tror ja! :)
Har gått riktigt bra iaf..
Har inte så mycke o säga så slänger in en lista ist :P



Snott den här av nån, kul tidsfördriv tycker ja! Ja gillar o läsa sånt, så ja bjuder på en jag!
Ska egentligen tilläggas en bild..men de orkar ja inte leta efter! :)



Ditt namn? Linda


Födelseår? -86

Hur lång är du? 1,62 kort :P
 
Spelar du något instrument?
Nee...

Dina första tankar när du vaknar? Tänker knappt, kliver upp o in till skruttan..

Är du hungrig? Mjoe..börjar smått bli!Matlusten börjar komma tillbaka...


Vart befinner du dig just nu? Hemma, på min hårda datastol


Biter du på naglarna? Nej inte nu längre!Stolt över mina numer långa fina naglar:)

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Rosa idag!

Är du bra på? Tjaaa...finns väl alltid nåt!

Har du några husdjur? Nej..räcker me busungen!

Vad heter din morfar och mormor? Dom ska inte behövas nämnas här=)

Vem är snyggast? Finns många fina människor på olika sett!

Vad vill du ha just nu? hmm...en fet massage kanske?!

Rädd för? Väldigt mycket.. Men mest att nåt skulle hända Flisan såklart!

Har du körkort? Nepps..

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?Ingen aning..men ja har två;)

Pepsi eller Coca cola? Coca cola... fast inget av de så särskilt ofta

McDonalds el. Burger King? Av dom 2 Mcdonalds..

Vad har du för skostorlek?  35-37, beroende på skor..

Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Haha..neee!

Är du en hälsogeek? Njae..... Kanske lite.... När det gäller vissa saker.

Kommer du överens med dina föräldrar? Aah absolut!

Din hårfärg och frisyr? Färgad brunett o just förtillfället en toffs-boll!

Skorna du hade på dig idag? Gympadojor på jobbet...ajaj i fossingarna!

Vad sover du i? Naken lr fullt påklädd mysbyxor o hela köret om de är kallt!

Kläder du hade på dig idag? Jeans o t shirt.. nu mysbyxor!

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Inget annat än de härliga myskläder ja har på mig!

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hmm oj..ingen aning, inte så mycket...blir en del till flisan, o lite till mig ibland..nee ja vet inte!

Har du rosa kamouflage-kläder? eeeh..nee ja tror inte de va!


Tatueringar du har? 3 st, en fjäril på bröstet, stjärnor bak på ryggen, flisans persnr på fotleden..


Piercingar du har? Öronen o naveln, haft i tungan..

Har du glasögon? Japp, blindstyre som man är!! Skulle behöva fixa linser ;P

Hur ser din plånbok ut? Använder ingen

Din perfekta Pizza? Hmm äter typ aldrig pizza =P

Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt o rutigt!

Favoritårstid? Våren tror jag...så skönt att känna att de börjar bli varmare o ljusare!

Favoritmat? Köttfärsås!!

Favoritdjur? hm..vet inte, e väl härliga på olika sätt :)

Favoritparfym? Escadas tror ja..de luktar alltid underbart!

Vad köpte du senast? En dricka på väg hem..

Hur mycket pengar har du? Hmm..haha vet faktiskt inte förtillfället:)

Hur svarar du i telefonen hemma? Hej, lr me mitt namn, beroende på vem som ringer..

Hur svarar du i mobilen? Samma

Vem ringde du senast?  Min chef..

Senast kramat? Flisan, innan läggdags :)

Senast pussat? Flisan innan läggdags de med

Sov du ensam inatt? Nepp :)

Vem sov du senast med? Söt! =)

Vad gjorde du kl 08 imorse? Hmm...fixade me flisans frulle?Bytte blöja? lr nåt sånt :P

Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med mamma i telen!

Det sista du sa högt? Puss hej!

Det senaste någon sa till dig? hmm mamma sa massa olika :)

Vad ha du druckit idag? Kolsyrat vatten, c-vitamin, kaffe o lite cola

Vad var det senaste du åt? Oj...haha har inte ätit idag ju! lr jo, en macka imorse..

Vad är det för färg på din ytterdörr? Träbrun lr någe :P.

Vad är det för väder hos dig nu? Mulet, o blött


Godaste glassmaken?
Inte så förtjust i glass...

Sover du tungt? Oooja nuförtiden så, flisan får ropa högt innan ja vaknar!

Drömmer du mardrömmar? Jaa..ibland så..

Favoritklädsel? Lite olika..men mysbyxor e nog nr 1!

Vad ser du om du tittar till höger? Min svarta gardin o sovrumsfönster

Favoritgodis? Oj vet inte..lakrits kanske?

Sommarplaner? Njaae..nu e väl sommarn typ slut?

Hur många kuddar sover du med? 5...2 stora 3 normala :)

Morgon eller nattmänniska? De varierar..nuförtiden morgon

Har du dåligt morgonhumör? Haha jo har jag nog...tycker inte om att prata med nån direkt på morronen

Är du kittlig? Njae inte så värst...


Snarkar du? Tydligen..har ja fått höra iaf =P

Stjärntecken? Vattuman


Längtar du mest efter just nu?
Hmm vet inte, att ,lägga mig ner o slappna av kanske?

Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Ingen...

Vad väntar dig om 10 år? Vem vet? Det som är spännande .... ;P

Gillar du att gå i skogen? Njaae inte direkt

Vad luktar det just nu om du sniffar lite? hmm absolut ingenting faktiskt!

Saknar du någon nu?  Njaae inte just nu tror ja...ibland är de skönt o va ensam :)

Snus eller cigaretter? Cigaretter...

Vill du ha barn? Har ju ett...fler?Njaaae... vem vet i framtiden

Hur ofta loggar du in på helgon? eh va?

Längtar du till din nästa födelsedag? Naae inte direkt

Är du snäll? Det hoppas jag!

Tycker du att du har fin dialekt? Naee...inte direkt
Favoritfärg? hmm..svart, vit o massa starka färger kanske?

Har du spytt i någons knä? hahaha nee inte va ja kan minnas..

Syskon och isf hur många? En lillebror!

Senaste skola? Eskil

Klass? Sam-soc..

Tycker folk du är snygg? Vem vet? ;P

Är du en gottegris?Mjoe...vet inte,ibland kasnke

Är du modig? Naa inte direkt haha!

Dildo eller äkta vara? Äkta!

Har du använt någon hårprodukt idag? Aaah...lotion o spray

Har du bråkat med någon idag? Njaee..lite småtjaffs..


Vad har du för planer till helgen? Jobba o sova, annars vet ja inte! :)

Är du sugen på något nu? nåt o äta..

Är 50 cent bra? jodå helt okej :)

Har du kvar dina barndomsskivor? Några..

Brukar du bada i sjöar om somrarna? Näää väldigt sällan

Brukar du läsa horoskop? Oja i stort sett varje dag!

Kan du baka bullar? hahah baka e inte min grej..

Bläck eller blyerts?Bläck

Katt eller råtta? Katt!

Hund eller katt? Båda :)

Hur ser du ut idag? Sliten just nu tror ja haha

Tycker du om din pappa? Ja, det är klart jag gör!

Vem i din släkt pratade du senast med? Mamma i telen nyss :)


 

Näää nu ska jag ta o göra magen glad..inte fått nåt i sig ännu!

Heeeejrå! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså, nu vet jag verkligen inte VAD du talar om??? Noll koll.... HAHA! DU, kanske gjorde de. Själv sitter jag är med min sallad..

2008-08-23 @ 00:18:43
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0