Min första dag!

Idag har jag arbetat min första dag på nästintill 2 år! Helt galet underbart vill ja lova! Va riktigt kul dessutom..visserligen hade ja troligen upplevt vilket arbete som helst som superkul efter min extremt för långa hemmatid!
Hade riktigt kul, trots att mitt huvud fortf snurrar av alla nya saker som tryckts in där, va inte särskilt svårt men mycket nytt påengång!O mitt huvud som vart på vila huuur länge som helst, iaf från sådana saker.. Riktigt härligt o känna sig trött o slut efter den här dagen..För idag har jag anledning till att vara de!:D
Imorn är de dags igen...mycket mycket bra! Så snart har ja nog kläm på de hela! ;P


För ett tag sen satt ja o mina underbara vänner o fikade.. (absolut inget ovanligt me det, vaniljlatte is the shit!)
Men iaf så börja vi av nån anledning att diskutera om det fanns någon man verkligen ville be om ursäkt?
Det där har ja från o till funderat på sen dess..fråga mig inte varför, de har bara satt sig fast i skallen.
Finns det någon speciell person ja vill säga förlåt till? Tror egentligen inte de.. Eller jo, rätt många kanske..
Mitt beteende senaste hmm...året? Har väl inte alltid vart det bästa lr det rätta.. Så finns några personer som råkat ut för dåliga sidor hos mig,skumma sidor som egentligen inte är jag men som kommit fram under min förvirrade tid ja haft.
Er skulle jag vilja säga Förlåt till...
Om jag behandlat er illa, betett mig allmänt skumt och jobbigt eller hur jag nu har påverkat er i negativ mening.
Jag hoppas ni tar till er om ni känner att ni borde, känns ursäkten riktad till dig? Ja då är den antagligen det.


Min dotter är verkligen världens härligaste. Ja jag vet så tycker så klart alla föräldrar om sina barn.
Så kul nu när hon pratar massa, och hon har börjat bygga meningar o det går verkligen att förstå henne. Går till o med att föra en konversation, även om vi inte alltid förstår varann, men mestadels.
Tiden går sjukt fort, tycker inte de va så särskilt längesen ja låg där med min jumbomage i vädret o kravlande försökte ta mig upp från min "sköldpaddapårygg" position. Nu 1 år, 7 månader, 22 kilo, senare har ja en glad, otroligt busig o uppfinningsrik liten ängel.
Mammas lilla Mirakel ! <3

Nee nu ska jag ta min trötta, ömma kropp o mosa ner mig i sängen till en film!
Tack för att ni lyssna! ;P

Ni<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0