Segis

Aah segis är vad ja vart! Slockna innan 22 igår ;O Jisses..men såå skönt o vakna helt utvilad imorse!
Behövde jag verkligen..
Idag har jag haft en "bara göra saker som Jag Vill göra"-dag. Har tagit mig en långpromenad, helt själv faktiskt.
Bara jag o musiken i mobilen, fantastiskt härligt!
Sen har jag ätit mat framför en riktigt mysig tjej film!hehe
Riktig god mat fick jag ihop med, Fullkornspasta med sås, bestående av ostsås med musslor o sånna där crabsticks,lr fishsticks va dom nu heter! Asgott :D
O snart ska ja ta mig en riktig lång dusch..en sån där jättehärlig dusch som man känner sig sådär superduper fräsch efter ni vet?!

Har insett hur mycket mer jag uppskattar ensamtid nuförtiden.. Har förstått nu att jag var förr, för inte alls lång tid sen faktiskt, en såndär äckligt needy tjej, som så många andra!Vilket ja hatar när tjejer är..att man inte inser när man är sådär själv?
Vissa märkte väl av de mer än andra antar jag :P
Hatade att vara själv, sökte nog en del uppmärksamhet o sånt..
Nu känner jag att jag verkligen kan uppskatta att vara ensam ibland, jag behöver ordna upp mitt halvkaotiska liv, o det kräver lite ensamhet ibland.
Känns skönt att börja se lite klart på saker o ting, att vissa saker går åt rätt håll o så..


En sak jag och min kära vän J brukar ägna oss åt, är att fundera på hur saker o ting ser ut i framtiden. Man e ju bara så galet nyfiken på sånt ibland! Särskilt me tanke på att mitt liv åker bergochdalbana mest hela tiden så hinner mycket hända på väldigt kort tid.
Så ja tror jag ska skriva en lista om hur mitt liv ser ut just idag, sen en ny om en månad, o se hur mycke som skiljer?Smaart va?!;P
O ja skriver den här, så ja kmr ihåg de om en månad, o om inte, så får ni påminna mig! ;P
Just nu är allt this way då :

* Jag har precis provjobbat min första vecka på mitt nya extrajobb!
Tycker de är skitkul o trivs galet bra!

* Jag håller tummarna för att minst 2 pers inte dyker upp på uppropet
imorn på högskolan!Att vara 2:a reserv suger hårt!
Så om ni kommit in, o tackat ja, till beteendevetenskapliga,
skit i uppropet o ge mig platsen ;P

* Jag är helt nybliven singel..igen. Eget beslut, men känns inte toppen för de.

*Saknar min Flisa som aldrig förr, o imorn är hon hemma igen! :D <3


* Huvudet snurrar som nåt som bara kan liknas vid en såndär hyperspyneralladinakläderkarusell.

Aaah nåt sånt är väl läget nu förtiden..får väl se om nåt ändrats om en månad;P


Idag var jag o hämta ut mitt paket från H&M, jisses va dom e snabba o påminna! Har inte haft tid ju!
Assöta va kläderna till Flisan, mammas tjej kommer bli såå fin!Som alltid :)
Och ett galet fint linne till mig, kommer sitta fint nästa gång de står Utgång på schemat! ;P

Nää nu äre lite dusch o tv som gäller!
heeejrå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Needy var ordet! Hmm.. ;) Du, nästa gång e du på! Jag visste inte att det skulle bli så mycket drag som det blev. Jag var så sliten.. Men du gumman, jag ska hålla alla mina skomakartummar att det är tvåp suckers som inte dyker upp imorgon!!

2008-08-24 @ 19:28:04
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0