Slut

Aaah slut e just vad huvet o kroppen är för tillfället..
Här sitter ja o bloggar en barnledig lördagskväll, ooja ni hörde rätt.. Ja som festar vid den här tiden i vanliga fall, jag pallar inte! Hade en chans o haka på o kolla kroglivet denna kväll..men nee ja orkar då ej!
Ja kanske börjar bli vuxen? Haha njaa..handlar nog mer om att min kropp som är ovan att göra nåt särskilt alls har stått upp o jobbat i 6 timmar idag. Ne ja vet, inte länge alls, men för mig är de faktiskt de! ;P
Sen är mitt huvud helt slut..efter senaste dagarna så är de just nu mest bara tomt..de är liksom slut på tankar på nåt sätt.
Det var mitt beslut, och det var inget jag kunde rå för.. Men jag känner mig hemsk, som en fruktansvärd människa..
Trots att ja inte gjort nåt fel, har jag hemska skuldkänslor... Allt jag kan säga är
Förlåt, ville aldrig att det skulle bli såhär...

Saknar min lilla tjej mer än nånsin tror jag, vill bara kramas o pussas med det lilla livet nu!
Men hon & hennes far måste få tid tillsammans dom med,såklart!
Så jag får stå ut med längtan.. Desto härligare när hon e tillbaka här hemma! :)

Nääähä...ja som tänkte att ja skulle skriva värsta bloggen här, men som sagt det är tomt, bara tomt i huvudet just nu.
Dessutom finns de för mycket ja inte vill skriva nåt närmre om här, så blir inte mer än såhär, för nu!

Nu ska jag ta o gosa ner mig ordentligt till lite filmer lr nåt! 
Underbart skönt ska de bli :)

Heeejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0