Sovmorgon!

Yes imorse fick ja en liten sovmorgon, ja o skrutt gick inte upp förren vid 8, de va heeelt underbart!
O välbehövt efter gårdagen.. en låång arbetsdag me tookmycke folk hela tiden. Kom därifrån en halvtimme senare än vanligt typ:P så va inte hemma förren närmare 21..så flisan sov :(
Stort tack till hennes far som ställde upp! =)

Idag va dagis stängt också, så flisan o ja gick ner på stan. För att fixa på banken som aldrig vart gjort tidigare i veckan, så nu e bankomatkort o leg på g!
Sen så va såklart de lilla livet hungrig, så vi gick till Flanuer, galet mycke folk!
Inte de enklaste o äta lunch ute själv me barn.. Barnvagn,hungrig unge i som sitter o hoppar o ropar "maaat maaat", en bricka, glas me dricka i som inte ska spillas, få en plats bland allt folk!
Men de gick bra o vi fick en mys lunch för oss själva:)
Sen lite shopping på stan..fynda nya stövlar till fröken, billigt o bra! :D
Ja själv hitta en fantastisk kjol, en såndär JagBaraMåsteHaAnnarsDörJag kjol!
MEN såklart fanns den inte i min strl! Man blir sååå nöööjd!eh nej!
Så ja sura ihop...ryckte upp mig tänkte, okej kanske finns en liknande nånannanstans. Kuta stan runt ca 5 ggr o insåg att nej det finns de såklart inte. Sura ihop igen, ordentligt nu. Och gick o köpte en mysdress lite strumpor o trosor som tröst. Ja bara ääälskar H&M´s pyjamas/mys shorts o linne dom har.
Fick me mig lillebror hem o sen har de bara vart bus o lek här hemma. Mammsen o pappsen titta förbi med. Så den här dagen har gått riktigt fort.

Nåt sitter i magen o gör ont..eller inte ont, snarare en oros känsla..
Som dom flesta vet är de verkligen inge positivt när jag känner så.
Jag hatar det verkligen..för det inträffar jämt nåt väldigt negativt när ja känner så. Yes ja är synsk!! Eller inte:P
Men ja känner på mig saker, så är de. Vet dock inte vad, vilket är otroligt jobbigt.
Är väl en hel del som är tufft nu visserligen, kan mycke väl ha med det o göra..Hoppas jag, orkar inte med ytterligare något nu..

Imorn äre dax för jobb igen, så Flisan får spendera halva dan hos gudmor och halva hos mormor o morfar. Hon får även stanna över natten där, skruttan älskar o va på landet!
Så jag o min vän E ska ta o äntligen ta tag i de där gemensamma festandet! Lyckas aldrig pricka in nåt som passar... Så får hoppas ja inte e alltför död efter jobbet!! Fast får nog ta de lite lugnt iaf, prinsessan e hemma tidigt igen sen :)
Men ska bli riktigt kul faktiskt...va ett tag sen nu, så ska bli asroligt! O  verkligen huuundra år sen med Elooon! :D

Nää en film nu sen sova, så huvudet e med i matchen imorn! :)

Jisses säger ja bara! =P

Heeeejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0