Oväntat besök

Himla tur att jag hade Gevalia hemma, för igår kväll fick vi oväntat besök! J & T kom över på en fika. Mycket,mycket trevligt!
Och jag hade turen att få känna små bebissparkar =) Lr ja, den boxades som MammaTessan sa, hon har ju koll på vart fötter o händer är!:) Så lite puffar fick jag allt känna..så mysigt ju!! Inte långt kvar nu, som jag ska lukta på de lilla livet! Finns det nåt som luktar mysigare än en liten bebis?Nää det gör det faktiskt inte! Och Flisan har ju blivit stor och all "bebislukt" har försvunnit. Men hon är mysigast i världen iaf ! =)

Helt sjukt att min lilla tjej snart blir 2 år. Bara några veckor kvar. Det är alltså 2 år sen jag gick runt och var  gigantiskt rund?Låg o kravla på rygg utan att komma upp. 2 år som gått så otroligt fort! Men det har varit dom 2 bästa åren i mitt liv. Trots mycket,väldigt mycket problem under dessa år. Så är de utan tvekan mina bästa, för de är mina år med världens finaste dotter. Och jag ser fram emot alla kommande år med henne, att få se henne växa upp gör mig lyckligare än lyckligast! :)
Men tiden går läskigt fort. tycker inte alls det var längesen vi firade hennes första födelsedag, och nu är de snart dax för nr 2!
Usch, jag hinner inte med i tiden =)

Påtal om snart så är det snart dax för mig att skutta in i duschen och bli klar för jobb. Blir några dagar som jag inet träffar Flisan mycket alls nu. En hel del kvällsjobb för min del, men ja, jag får tänka på att jag blir glad när lönen kommer :)
Ju mer jag jobbar, ju finare födelsedagspresenter kan min prinsessa få =)

Juldagen ska det även jobbas. På natten! Jisses, lär va lite folk då. Men men, de ska nog gå bra. Frågan är bara hur man ska ta sig hem?Taxi juldagsnatten?Skulle inte tro att det är möjligt faktiskt.

Elin, nu ska du få en rad bara för dig!! På onsdag, du tar en pluggpaus på nån timme okej?va så längesen att jag tror inte jag kommer ihåg hur du ser ut längre!! Jag ber på mina bara knän nu ;)

Nehe dusch nu då. Usch kommer halka 30 ggr påväg ner till stan ju. Sjukt halt. vaddera kroppen med kuddar försäkerhetsskull kanske? ;P


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: petra

Ja de har du rätt i äta massor de e de som gäller o se glada miner =)

God Jul på er e lika bra o säga nu så man inte glömmer det sen =P

2008-12-16 @ 22:26:07
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0