Your beauty is beyond compare

Nån som vet vilken låt det är ifrån?
iaf är de den som spelas i mina högtalare så fort jag får tillfälle nu. Love it!

inte haft tid, eller lust heller för den delen att skriva på sista tiden.
Börjar repa mig från mitt deppande rörande att jag inte kom in på högskolan. Men usch, tänker inte skriva mer om det,då deppar jag ihop igen.

I övrigt är allt bra,bättre än bra. Jag jobbar på massa, så ser fram emot löning. Min lilla skrutta växer o utvecklas så de knakar. Och varje dag med henne är lycka!
Att få dela dagarna med våran J gör inte saken sämre direkt, det är underbart!♥

Häromdan bar det ut till Tuna park för att hitta julklänning till Flisan. Och därute hittade jag även fina T, med världens mysmage!!Gud så mysigt att pilla o känna den lilla där inne!hehe jag ber om ursäkt för allt klappande på magen, jag kan itne låta bli;)
Börjar glömma bort allt det där jobbiga med att vara gravid..är trots allt 2 år sen nu. Nu verkar de ju bara sååå mysigt!! Men får påminna mig själv ibland hur jobbigt jag hade de stor del av tiden, det är ju inte bara mys me underbara sparkar o mys med stor mage. Det är ju även massa illamående,halsbränna,ryggont till tusen, karatesparkar som nästan har sönder allt annat som finns där inne osv. Men i de stora hela måste jag ju säga att de är värt allt de jobbiga, för nu 2 år senare har jag ju världens underbaraste lilla tjej! =)

Snart är det jul med, bara nån vecka kvar.. längtar så efter att få se Flisans min över alla paket! Ska bli jättekul!
Har nog itne längtat så efter en jul sen jag var liten, fast nu är de för lillFisens skull!

nehe nu har jag inte tid med det här.
Måste iväg o fixa tråkigheter och en lunch med mitt hjärta! Det förgyller iaf dagen :)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Elin

.....with flaming locks of auburn hair, with ivory skin and eyes of emerald green. Your smile is like a breath of spring.Your voice is soft like summer rain. And I cannot compete with you, JOLEEEEENE! ;) Fan, den satt. Coolt! Kul att ni har det så bra! Själv drunknar jag i mina studier...den här terminen har varit den värsta, helt klart! Vi måste ses!! Ska du jobba mycket i jul? Puss!

2008-12-15 @ 21:33:47
Postat av: Jocke

Kul att det är fler än mig som kunde den där direkt ;P

2008-12-16 @ 09:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0