Helg

Jobbat hela veckan, gått bra men sjukt me folk.
Och igår eftermiddag kommer de in en tjej o beställer 37 menyer!! Va nån dansgrupp från sthlm som tydligen va lite hungriga..Shit shit paniiiiik för oss. Tur nog hade chefen inte hunnit längre än till omklädningsrummet. Så bara för honom o upp igen o dra igång! haha de va galet, men vi va riktigt snabba o de gick bra. Som tur va, var  de ingen rush under tiden, himla tur de.
Så nu e de lördag. Spenderat dagen med min mormor, riktigt mysigt. Tuna park och stan. Allt för att jag skulle hitta nåt att ha på mig ikväll haha. Jakten började me klänning, men det gav jag upp. Den enda jag fastnade för var för dyr. Suck!
Så vart lite nya linnen o leggings ist, så kjolen jag äger som knappt blivit använd får användas lite med! Och strumpbyxor till Flisan som ska fotas på dagis i veckan! =)
Ikväll ska Elins födelsedag alltså firas. Blir tydligen inge dåligt firande. Ca 20 pers i hennes lilla lägenhet, hahah får väl se hur de går! Eller snarare, hur grannarna tycker att det går! ;P Men de ska bli riktigt trevligt, förmodligen träffa lite folk man inte sett på länge! Och sen va de längesen ja va ute nu, så ska bli skoj.
Och snart kommer mina två hjärtan tillbaka till mig. Meningen var att dom inte skulle de försen imorn. Men usch nej, jag saknar dom!! Dessutom far vi ut till mor&far imorn så enklare om dom redan är här ;P
Så blir väl o bakistitta på teletubbies imornbitti haha. najs, eller inte. Men skönt o ha dom här när jag kommer hem, o vaknar imornbitti. <3

Hade egentligen tänkt att färga håret nu. Men så slog det mig. Det är inte smart att lägga i mörk hårfärg samma dag som man ska ut. Särskilt inte på sig själv. Risken för mörka fläckar i pannan känns lite för stor. Så jag skippar nog de för nu, folk i min omgivning får stå ut med min utväxt som knappt syns, hah.

Men ska nog börja röra mig mot en värmande dusch iaf. Dusch nr 2 för idag. Såhär års skulle jag kunna bo i duschen, mestadels för värmen. Och för att jag verkligen älskar att duscha. En av mina favvosysslor.
Sen börjar de bli dags att slåss med håret, kammar,borstar,platttång,locktång, hela kittet. Se om man kan åstadkomma nåt okej, lr om de blir the kråkbo. Återstå att se. Men kråkbo eller inte, så tänker jag ha jävligt kul ikväll!
För det är jag värd, eller nåt  ; )

Trevlig Halloween allihopa, för det är de tydligen nu!

         Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: petra

vart det ett kråkbo eller? ;) vet du vad osm hänt med elins bloggande? =O o en sista fråga var jobbar du? hmm nu har jag nog ställt alla frågor för dagen hoppas jag ser dig snart i trakterna här ;)

kram

2008-11-02 @ 21:34:41
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0