Mini magsjuka

Ja igår åkte vi på någon liten miniform av magsjuka, lr ja, våran J började redan i onsdags. Men som tur är vart de minimala magsjuker för oss alla 3, var över fort! Jag själv klarade mig väldigt lindrigt undan med mestadels bara massa magont.
Så igårkväll och idag är vi alla pigga igen. Skönt! Får hoppas vi kom undan så lätt *håller tummarna* Och att de inte blir nån mer omgång med tanke på cirkulationen av dessa magsjuker på dagis.
Så nu på morgonen sa Flisan och jag hejdå till våran fina J, som idag ska fira födelsedag (Grattis i förskott Jimmy!!) och imorgon ut o åka båt. Vi håller tummarna för att han inte blåser bort ute på vattnet ;)
Och eftersom vi turligt nog inte vart mer sjuka så är Flisan och jag fortf välkomna ute på landet! Himla tur de, för som hon tjatar om "Mommo o moooschhaaa" (Skumt uttal på morfar,tydligen ett svårt ord ;P)
Så vi åker ut redan idag på eftermiddagen o stannar hela helgen.. Ska bli riktigt mysigt, saknar att vara där ute en hel del faktiskt!

I onsdags fick jag lite julklappar inhandlade iaf, lite från Flisan till hennes morföräldrar och en julklapp till Flisan!
Till henne vart de en relativt stor My little Pony som kryper och pratar, riktigt söt sak. Och jag hoppas hon tycker den är kul!
Är ju ett himla tjat om Teletubbies o jag stod o övervägde en värstingtubbie till henne med film ljud o allt va det var. Men de kan bli alldeles för mycke tubbiesar endå. Vet ju redan en hel del som inhandlat tubbiegrejer till henne;P
Dessutom är de ju inte långt till födelsedag för henne.

Har ju massor av julklappar kvar att handla, de svåraste, pappa,lillebror och J. Usch ingen aning!Men nåt ska man väl hitta på;) mamma e enklare så hennes klapp e ja inte bekymrad över, för Flisans del är de bara svårt att välja bland allt. Vart ju en rätt dyr julklapp så blir några fler småsaker iaf. Hon är ju så kul att handla till! =)

Nej nu ska jag gå o se så inte busungen river lägenheten. Hon är i full fart med att klä på sig. Får se hur vackert resultatet av att välja o klä på sig själv blir ;P
Sen ska jag få henne att städa upp alla leksaker innan vi åker, lycka till, till mig ;P

♥♥♥

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh vad mysigt att köpa julklappar till ett så litet barn! =) De blir ju glada för precis allt, och det finns grymt mycket i den kategorin... Kul för dig! Kram

2008-11-28 @ 21:31:37
Postat av: petra

om vi skulle ha träffats så skulle du kunnat skyllt på mig för magsjukan =P

ja men tycker inte hon den e rolig så kan alltid du roa dig med den ;)

ingen linda har vi sett till här i trakterna =(

2008-12-02 @ 09:14:42
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0