Snorhalt

Är just vad det är ute nu. Tur man hade barnvagnen att hålla i imorse, hemvägen var värre. Sjukt halt ute nu ju, is Överallt!
Ledig idag, eller ja, fick nyss mess om jobb ett par timmar. Men jag hoppas jag inte är tvungen.
Ska hämta Flisan tidigt idag och har lovat henne en av hennes favoriter, strips och dipp. Vill få umgås lite med henne nu, för från o med imorn kl 9 till söndag kl 16 jobbar jag mestadels. Mitt mammasamvete mår hemskt! Men man måste ju jobba, så därför vill jag få en eftermiddag för oss 2 :)
Försökte till och med få henne att vara hemma hela dagen idag, men nää hon skulle till dagis. Jag frågade henne, "Ska du inte vara hemma med mamma idag?" "Nääääj dagiiischh" fick jag till svar. Haha, jaja det är bra att hon trivs så bra iaf. Hon vart glad när jag tala om att vi skulle gå o äta dipp efter dagis iaf =)

Skruttan är överlycklig över snön, igår eftermiddag hade alla barnen stått på dagis o trånat i fönstret efter snön. Så personalen tyckte synd om dom o gick ut med dom, vet ju aldrig när de blir nån mer snö! =)
Hennes gammelmormor va ju snäll o hämta Flisan igår så dom hade vart ute lite till o rullat snöbollar. Som "Tubbies" gör! Så självklart var det en hit :)


Ah ne nu ska jag nog ta mig en varm dusch, frusen som tusan. Ingen värme här inne inte.
Längtar redan efter min lilla skrutta så klockan får ticka på så jag får gå och hämta henne för våran myseftermiddag! =)
Hehe vart ett FlisanInlägg de här.. men de får ni ta, för hon e bäst min lilla sötnos!♥


♥♥♥

Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: petra

jadu jag håller med dig barnvagnen e bäst när de e halt =) å inte har jag sett dig än =( fick lilltösen dipp o pommes ?=)

2008-11-21 @ 22:40:40
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0