Typiskt

Imorse klädde jag upp Flisan så fint, i sin nya fina cubuskjol, nya strumpbyxor, ny tröja, allt. Hon va helt underbart söt! Och traska iväg till dagis i tron om att efter dagens slut skulle de finnas superfina kort på min lilla tjej. Men nej nej, fotografen var sjuk!! Suuuurt! Alla barnen va så fina i klänningar, pullovers o ja vet inte allt. Så vart de uppskjutet.Så typiskt! Men jaja, även fotografer blir väl sjuka antar jag ;P
Det mest irreterande är att jag sett till att vara ledig idag (förälder måste närvara vid enskilda fotograferingen), och allt blev uppskjutet till tisdag nästa vecka. Synd att jag jobbar till typ 19.30 då då!!! Så måste försöka lösa de dära..se om nån kan vara snäll att byta tider med mig eller något. Det löser sig nog.

I lördags var de födelsedagsfirande på schemat! Det var mycket trevligt, lyckades iaf tränga in oss nånstans mellan 15 - 20 pers (??) i Elins lilla lägenhet. Askul me massa folk man inte sett på år o dar, gamla barndomskompisar, och så M såklart!! Våran gamla klasskompis från gymnasiet, honom ser man ju inte ofta nuförtiden.;P
Så va skitkul o träffa alla! Jag däremot (otroligt tråkig o i riktigt föräldrastuk) palla ingen utgång. Alla skulle försvinna åt olika håll i vilket fall och jag kände att jag nog hellre styrde vägen hemåt. Skulle ju iväg på söndagen iaf. Så Micke o jag (som inte heller skulle ut) gjorde sällskap med resten ner till stan o drog till jobbet o åt lite ist. Sen gick vi hemåt ( härligt med en människa som bor åt rätt håll =mitt håll!! ;P)
Men det var i vilket fall en väldigt lyckad kväll, lite backflash känsla sådär. Underbart! Nästan så man va tillbaka i kjula, 14 år gammal...naae inte riktigt men inte långt ifrån ;)
Så tack Elin för en riktigt lyckad fest! Och hoppas du får nytta av presenterna..hehe ;P

Söndagen blev jag sedan väckt sisådär 150 ggr av olika anledningar. Felicia,mobil,Felicia,mobil ungefär. Men det gör inget! Hon e sötast! "Mamma sooooover..Väcka mamma!???!" haha, ah en sån väckning är ju faktiskt helt okej.
Sen åkte vi ut till mina föräldrar. Och shiit så fint dom fått de! Tapetserat om lite, så sjukt snyggt! Dom tapeterna skulle ja inte säga nej till i mitt sovrum! Flisan härja runt som vanligt, och tyckte det var kul att vi var så många där. Längesen J va där med, så han fick nog en smärre chock över alla ändringar ;)
Min kära kusse mfl va ju även hemma från Kina och kom med presenter till Felicia. Hon fick en jättegris!haha en mjukis"nasse" som är större än henne själv, lite läskig till en början men sen va den kul! =) Så fick hon en Peakjacka. Sjukt söt liten jacka till i vår. Nästan så man blir avis, min dotter på 2 år äger en peakjacka, har jag nånsin ägt en?nej! Hahah=) Hon vart iaf jättefin i den, tur att jag har en sån underbar kusin! =)
Blev mycket bus o lek somvanligt där ute, och massor av god mat. När de var dags att röra sig hemåt va Flisan tvärslut o decka i bilen påväg hem. Lilla hjärtat. ♥

Igår var de jobba, sen drog jag och mormor en storhandling på Willys. Så skönt att ha det gjort. Nu är de kul o laga mat, när man har kyl o frys påfyllt! =)

Funderar även på om man ska ta o bjuda över lite folk på en liten middag i helgen? Ska kolla me J så inte han har några andra planer.. det vore mysigt iaf! =)

Den här dagen då? Ja, nuförtiden har jag börjat bli riktigt rastlös när jag är ledig. Men har avklarat disken och plockat lite här hemma. Har även sett en film. Yes, riktigt ovanligt att jag ser en film mitt på dan!Men med tanke på att om jag ser dem kvällstid somnar jag bara, så man får väl passa på ;P Men den var skum, ingen höjdare direkt!=P
Så nu ska jag ta mig en dusch, förbereda lite mat. Sen se vad som hinns med innan det är dags att hämta hem skruttan.
vart ett långt inlägg idag, men det bjuder jag på.

  ♥♥♥

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0