Va ett tag sen

Ja va ett tag sen jag skrev nu. Jobbade massa förra veckan sen vart jag sjuk, och så är fortfarande fallet. Eller jag är iaf bättre idag, men tur att jag var ledig idag så jag fick ännu en dag o vila upp mig på. Det behövdes, för helgen har det inte vart så mycket vila.
I lördags ville min kära kusin låna Flisan, och såklart fick hon det. Så Felicia fick sin första utflykt till badhuset med sin gudmor + fästman! Och det gillade hon tydligen, massor! Så blir till att åka dit för min del med snart! =)
Under tiden vart de storstädning här hemma. Det behövdes, men jag var halvdöd av förkylningen, men överlevde som tur var.
Och till kvällen skulle vi få besök så vart en hel del matlagning för mig under dagen!
Flisan kom hem o var supertrött efter en spännande dag och somnade tidigt.
Senare kom besöket i form av Jimmy och Tessan. Ett mycket trevlig kväll :) Va längesen man sågs ordentligt, så var jättekul!
Som sagt, det får vi göra om :)

Läste nyss nåt som gjorde mig en smula irreterad. Jag blir irreterad när historier som rör mig saknar viktig information.
Men jag känner inget behov att gå ut offentligt med den infon, är det någon som frågar svarar jag. Mer än så har jag varken tid lust eller energi för.

Gårdagen spenderades då hemma hos mamma o pappa, var ju trots allt Fars dag. Flisans pappa får present senare, de är på G ;)

och nu har jag lyckats gjort nåt skumt med texten?haha vet inte hur jag lyckades men jaja. Får avsluta det såhär antar jag.

Nehe nu vart det normalt igen?Skumm dator, jo tack. Jag har inte så mycket mer att tillägga idag. Orkar inte skriva massa, ska nog ta o lägga mig på soffan för o vila bort de sista av förkylningen nu. För imorn är de lång dag på jobbet!

♥♥♥

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: petra

hehe badhuset e alltid kul tycker jag iaf undra fall freja skulle gilla det =P har ni varit på leklandet någongång?

kram

2008-11-11 @ 20:53:44
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0