Apotek

Är de inte ett himla fult ord? A.p.o.t.e.k - låter som nåt ställe för schimpanser, lr liknande.
Dit ska jag iaf, o se till o hitta de starkaste värktabletter man kan få, utan recept. För nåt sånt orkar jag inte fixa, läkarbesök o grejer, nej tack.
fast hittills idag (ta i trää) har jag inte ont i huvudet. Första dagen på nästan en vecka.
Så jag tänkte att min kropp kanske blivit immun mot alvedon?Den har liksom vänjt sig så de händer inget, så dags o prova nåt nytt. Mina egna funderingar,men värt o testa. För this sucks.
Och ett besök på F-kassan står på dagordningen. Oh så kul!! Eller så inte kul. Men ett måste, skönt o ha det gjort.
Men först, innan dessa tråkiga saker, en mycket roligare sak! Lunch me Jocke, det gillar jag! <3
För varje tråkig sak måste man ju faktiskt få göra en rolig också, tycker jag.Och så livar jag ju upp hans dag på jobbet med. Vilken otroligt god gärning!! ;P

Igår jobbade jag, med en förjävlig huvudvärk. Men det gick bra, var redo o dränka mig i fritösen av allt pipande ett tag. Men som tur var kunde jag stå emot frestelsen. Hade nog inte vart någon trevlig upplevelse.
Ganska lugn o tom på händelser dag. Massa bus me Flisan efter jobbet. Min älskade prinsessa<3

Ja just, idag satt jag o följde upp min ansökan till högskolan. Om de bara kunde bli december!!
Men iaf, så såg jag då vad mitt meritvärde var, det har jag aldrig vetat. Det var iaf 14,3 av 20,0 möjligt. Jag tyckte de va asbra??Iaf för o vara jag. Är de nån som har koll på va som är totalt värdelöst, okej, bra o typ superbra?Säg gärna till, ingen aning om vad som räknas som "högt".
Jag håller iaf alla tummar o tår för ett bra besked i december. Jag vill bli plugghäst!! ;P

Nähä nu ska jag nog ge mig ut i höstvädret. Hösten kan faktiskt va riktigt mysig. Men inte idag, småregn blåst o kallt.blä!
Hösten är mysig när de är lite solsken, småkallt o alla färger lyser upp. Inte en dag som idag alltså.
Men men, på me vantar, sjal o hela köret så ska jag nog överleva. Vore lite sorgligt annars, enligt mig iaf.

Heejrå!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du har nog ett rätt bra snitt. Bättre än mig iaf, vad hade jag? 10? Haha <3

2008-10-21 @ 11:32:11
URL: http://writewordsnshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0