Hatar!!

Ja, jag hatar verkligen min tvättstuga!! Den är äcklig,har maskiner från 1800-talet, som dessutom inte fungerar!!
När ja kommer ner idag så funkar återigen inte en av maskinerna.. Ja e så trött på de nu! När man väl får tid kan man knappt tvätta iaf. Usch o fy!! Tur att ja håller på o lösa de här me o installera en här hemma.. Bara ja får tag i nån som kan dra de elektriska så ska jag köpa en tvättmaskin påengång! För de här gillar jag inte!!
De har pajjat hela min hurtiga tvätt/städ dag. Men bara o fortsätta, får väl städa bort mitt surande över tvätten helt enkelt!!

De hela vart ju inte bättre av att ja vaknar me bihålor som dunkar som de värsta bongotrummor,eller nåt.
Och nu har även huvudet följt deras exempel,som alltid när mina bihålor jävlas.
Det här är inte en så värst positiv dag, jag skulle helst vilja dra täcket över huvudet o ligga i sängen hela dan.
Ska försöka få tvätt o städning klart så fort som möjligt så jag kan få göra det en stund iaf.

Igår va jag iaf o fika med Axel, det var trevligt:) Va längesen så va kul o ses lite!
Och så fick jag min efterlängtade vaniljlatte, eller rättare sagt, 2 st sådana. Underbart!
Så nu klarar ja mig väl ett tag iaf..eller ja, jag är redan sugen på de!!

Nehe, nu ska jag lägga ner mitt allmänt negativa inlägg o gå ner till den hemska tvättstugan igen!!


Heeejrå!




Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Eller hur! Shit, vad vidrigt egentligen. Man borde lätt hitta en kille som inte haft en enda tjej innan! Det vore något för mig..helt klart! =)Den där vaniljlatten är det ett jäävla tjat om. Tror jag måste testa.. =)

2008-10-15 @ 22:21:46
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0