Ikea/Jobba/Sova

Ah de är väl ungefär de min helg kommer att bestå av nu när min lilla prinsessa åker till sin pappa. usch!Lika tomt som vanligt..men tur att ja har fullt upp =P
Idag drar jag till ikea! Fantastiskt jättekul ska de bli! inte vart där på år o dar!
Ska inhandlas lite leksaksbackar, lampor o smått o gott. Och självklart massor av ljus!! nu när de är höst får man ha de sådär mysigt med massor av ljus tända. Me like! ;P
Och imorgon var planen att jag skulle jobba dagen sen lite utgång. Men som vanligt när de gäller mig ändras planerna jämt!
Jag tar o jobbar halva dygnet istället.. de är väl skoj?!
Men en stackars tjej som va schemalagd på natten hade planer och ville gärna hitta nån som kunde jobba ist.
Och jag som är så otroliiigt snäll ställer upp! (Okej jag kan väl erkänna att de va mestadels mer egoistiska skäl än så, jag behöver och Vill ha alla timmar jag kan få!! ;) ) Men tyckte ju även lite synd om henne.. har endå vart lite strul med pengar som inte kmr in på kontot i tid, så ja skjuter fram den där utgången, va endå ute förra helgen. Och blir fler gånger, eller hur?=)

jaja, jag hålelr mig iaf sysselsatt tills jag får hem min lilla ängel. För söndagen ska spenderas sovandes! Iaf försöka, jag är så dålig på att sova på mornarna.
Kvällarna däremot, då är jag bäst på o sova!! har slocknat innan 22 i stort sett hela veckan. Värsta pensionärsvarningen var häromkvällen, då jag strax efter 21 lägger mig o löser korsord!!!? What liksom?! Men hade kännt ett starkt sug för att lösa korsord, så var bäst att stilla de! ;P
Jag börjar nog bli gammal..? Eller så är de bara höstvädret me regn o blåst o skit som gör en trött.. usch!
Har iaf lite planer på att börja träna lite..inge gym, inte min grej! Men sånna där härliga pass,me fart i! De gillar jag! Få ut lite aggressioner o få lite fart o energi i kroppen är aldrig fel! Synd nog är de skapligt dyrt, så får se när ekonomin tillåter.

Min mor och jag kom även fram till igår att de är bäst jag börjar spara pengar i en liten "bröllopskassa".
E fan dyrt..o de e inte ens jag som ska gifta mig!! :P
Men mycke som behövs.. klänning,skor,hår,naglar, present osv osv... jisses!! Såklart har inte de underbara brudparet råd att betala allt sånt, bröllop e dyrt endå :P .Men dom skulle iaf betala Flisans klänning.:) För javisst! hon ska också vara tärna, min lilla tjej:)
Kommer bli ett jättefint bröllop de här!=)
Såå jaaa jag måste ta mig råd o börja träna, vill ju inte se ut som en flodhäst iklämd i nåt sidentyg!! ;P

Nehe ta o hoppa in i duschen o göra sig klar för ikea kanske?! Yes västerås here I come!! =D

Heeeeeeeeeejrå!



En deckad Flisa i bilen för ett tag sen =)
Såå söt när hon sover!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0