Jag 0 poäng - Migrän 1 poäng

Japp, det var vad gårdagens huvudvärk resulterade i. En väldigt otrevlig migränattack framåt kvällen. Najs, de tackar jag för, inte!
Den var som tur var inte lika illa som mina migränanfall har vart förut. Då jag brukade ligga o spy konstant i minst 5 timmar i streck. Nödvändig info va? =P
Men det var tillräckligt illa för att ja spenderade kvällen på soffan liggandes med stora förhoppningar på att bara självdö där på fläcken. Så vart ju dock inte fallet (Nu i efterhand så är de ju en jävla tur!!), utan värken gick tillbaks tillräckligt för att ja skulle somna. Underbart!
Så gårdagen va ju inte en alltför trevlig dag, och idag har jag huvudvärk av huvudvärken som min mamma brukar säga. Huvudet känns stort som en luftballong o är allmänt ömt och gör ont. Som vanligt efter migrän.
Som tur är så är jag ledig idag, har inga spec åtaganden då jag avklarade tvätt o städning igår, vädret är totalt pissigt. Så jag kommer spendera dagen i soffan/sängen o bara ta de lugnt. Fram tills de är dags att hämta hem min lilla prinsessa=)
Var faktiskt sjukt längesen ja tog en helt lugn o skön vilodag här hemma. Men det känns skönt att inte haft tid med de! =D
Men idag behövs det nog, de enda jag hade att göra var att skriva o skicka iväg lite krafs. Och det är redan avklarat! =)
Får se om ja känner mig nåt piggare framåt kvällen, isf kan de kanske bli lite träning..Dock inte som de känns nu =/

Så nu ska jag nog mysa ner mig i sängen & dra igång lite Heroes, jag måste ju kolla om allt för o komma in i de igen..
Mysdag yes!

Heeejrå!

Kommentarer
Postat av: petra

usch de där med migrän låter inge skoj tur att man inte har de. nu har jag bebisen på magen :) så nu får du börja gå här omkring hehe...

2008-10-16 @ 12:52:56
URL: http://www.nogg.se/p3tra
Postat av: Carola

Tack för din röst. Nu har jag avgjort röstningen. :)



Stackarn... inge kul med migrän!! Hoppas du mår bättre!

2008-10-16 @ 23:38:39
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0