Landet

Helgen har jag och Flisan spenderat ute på landet hos mina föräldrar. Hon verkligen älskar att vara där!
Fått skojjiga skogspromenader med morfar och massvis av bus o lek hela helgen! :)
Att kasta runt alla fina löv som hamnat på backen är ju huur skoj som helst! ;P
Och även jag trivs där ute, iaf att hälsa på en helg eller så. Får de lugnt o skönt och mysigt umgänge me familjen:)

Igår va de jobba på schemat! Men därinnan sprang ja på T med flera och fick se kort på de lilla livet!! Ooh så mysigt! =)
Gick bra o jobba, fick börja lära mig andra uppgifter..eftersom ja nu kmr få jobba mer o ska kunna ta lite ansvar för öppningar o stängningar o så, så blir de lite mer o lära sig :)
Men de känns asbra!! Vill jobba så mycke de bara går tills vidare..för i december hoppas ja på ett antagningsbesked som de står.. - jaaaa du ska börja hos oss!!
De vore så jävla underbart...beteendevetenskapliga here i come!! (man ska vara positiv så ja håller fast vid att jag SKA komma in)

Lite halvtaskigt me jobbtider den här veckan, men fick iaf en till tid på lördag..alltid nåt! Så veckan blir nog rätt lugn, som de ser ut nu.. tvättid imorn, ett besök av elin?Hoppas de iaf! :D annars vetefan va som händer.. jobb lördag, kasnke hitta på nåt bus me Elin på lördag, vem vet! :)
Min lillebror va ju generös i helgen och gav mig vätska han själv inte ville ha så.. ;P
Ikväll tror jag iaf att ja ska ta o prova på de där träningspasset.. skulle va såå skönt!! Och kolla upp hur de ligger till me betalningar o sådär.. för nu e de dags o försöka ta tag i de här! Min kropp behöver lite fart i sig tror ja :)
Innan ja blir som en pensionär..(mer än va ja redan är, som ligger i sängen o läser vid niosnåret =P)

Nehe nu är de jag som måste hoppa in i duschen! Blir en fika me Axel, va ett tag sen :) Ooh vaniljlatte!som ja längtat efter den..kanske ska kidnappa personalen som har sin dotter på samma dagis som flisan?Och tvinga henne va hemma hos mig o göra vaniljlatte hela dagarna? De vore nåt, men jag väljer att va lite trevligare o mer laglydig o går dit o köper mig en latte ist!


Heeeeeeejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0