Lördag

Är det bara jag som tycker tiden går otroligt fort? Det är nästan otäckt..tyckte nyss de va helg liksom?! =/
Inte långt kvar till jul ju!! Vilket också betyder att de inte är alltför lång tid kvar till min lilla prinsessa blir 2 år!! Herregud, de har gått otroligt fort!! Satt o kolla på en sisådär 120 bilder mamma framkallat på henne.. va bilder från att hon föddes fram till nu!
Helt sjukt vad liten hon vart! Då bara en liten skrynklig miniplutt - nu springer hon runt, man kan föra en ordentlig konversation och hon har en otrolig vilja!! :) Haha fast hennes egen vilja har nog fan funnits sen dag ett haha..kan va ett arv från mor sin ;)

Ahaja, igår va de Ikea då! =D Asroligt!! Blev massa handlat (en hel del såna där grejer helt-onödiga-men-jag-bara-måste-ha-för-de-är-ju-faktiskt-såå-billigt!!) O sen blir de ju inte sådär superbilligt i slutändan endå haha ;P
Men jag e jättenöjd me mina inköp, vart fina backar till Flisans leksaker, en annan förvaringsgrej till hennes saker, ett mjukismarsvin till henne (Bara för den va så söt och SÅ lik ett marsvin jag hade för många år sen haha...), nya fönsterlampor (aaaasfina, ja gilla idén me att dom va munblåsta så alla såg lite olika ut), en vas och en såndär bambupinne! (har saknat mina pinnar ^^) tyg till mina stoora kuddar i sängen ( Nu ska dom bli fina o passa i resten av rummet), en pall till felicia att ha när hon tvättar händerna och sådär, och sen en massa sånt där som man alltid köper på Ikea (Iaf jag!!) typ toaborste,diskborste och ljuuus! =)
Sen for vi runt lite till och kollade, en mysfredag helt enkelt =)

Kvällen spenderade jag ensam me ljus tända, liggandes på soffan. Heelt underbart! Kände att jag behövde vila upp mig inför idag hehe..
Är sjukt att det kan kännas tomt utan Flisan även kvällstid, då brukar hon endå sova ju!? Så är egentligen ingen skillnad...men iaf, så känns de jätte tomt för hon inte ligger inne i sin säng. Usch usch!!
Men aja, hon kommer hem imorn så ja får snart träffa henne igen!! =D

Måste bara gratulera ett par vänner också, inte varje dag sånt skojjigt händer!! =) Jätteglad för eran skull, kommer bli asbra ju :)

Så nu e man uppe o ska strax göra mig klar för jobb.. usch sååå kallt ute så inte lust o röra mig en meter! Men men de känns alltid bättre när man väl e där :)
Nähä en galet varm dusch nu då..så man kommer igång!! =P

Ha en bra lördag allihopa!

Heeeejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0