Minus

Jepp va minusgrader när man gick upp imorse..nu börjar de verkligen bli kallt!! Usch för de säger jag.

Fullt upp den här veckan, jobbat mån, tis och ska fortsätta me de resten av veckan. Börjar dock sent idag, rätt skönt. För sjukt mycket folk nu när de är lov. Äter alla på stan bara för ungarna har lov? Verkar inte bättre.
Men ledig i helgen iaf! Det har jag sett till, för då ska de ju firas födelsedag.
Grattis grattis Elin!! Som idag fyller år! =)
Har gått och förälskat mig i en klänning som ja skulle vilja ha till lördagen...efter noga överväganden kom jag ju fram till att jo skulle ju faktiskt kunna köpa den. Men då dök problem nr 2 upp. Jag har inga skoooor!! Suck, blir en dyr historia om jag vill ha den klänningen.  Men får klura mer på de och dra en shoppingrunda i slutet av veckan o se vad som sker..
Se om mamma vill följa med kasnke?Hoppas, va längesen jag spenderade lite tid med mamsen.
Frågan är om mamma hittat hit till bloggen? Min mamma har nämligen blivit bloggläsare, och mamma har du hittat hit, tell me ;)

Längesen ja uppdaterade om läget, ja just för att ja inte gillar detaljer. Men kan säga så mycke som att allt är bra. Riktigt bra. Jag mår bra, livet känns bra, allt som förut kännts svårt är nu inte lika svårt. Jag känner mig lugn och trygg. Äntligen.
Har haft allt för lång tid full av aggressioner,tårar och bekymmer av alla olika sorter. Och det är en otrolig lättnad att äntligen få må bra igen. Jag är inte längre rädd för allt.
Jag skyller inte mina problem på någon, jag har gjort det. Men jag har insett min egen del i det mesta. Även om andra människor kan ha fått mig att må dåligt kan man aldrig skylla allt på någon annan. Jag är ansvarig för min egen lycka.
Och nu äntligen mår jag bra, och min dotter mår bra. Det är det viktiga.
Och jag tackar dig för väldigt mycket! <3

Nä nu ska jag lägga ner den där allvarliga biten och gå o göra mig klar för jobbet ist. Men man måste ju även skriva av sig när det är bra, inte bara dåligt!
Så blir att på med alla kläder och ta en promenad till jobbet idag tror jag. Låta cykeln vila hemma. Behöver inte stressa hem sen iaf, min söta mormor ville hämta Flisan på dagis så. Då slipper hon va där så sent med.
Så då kan jag ist göra sällskap med min J efter jobbet!<3
Lite taskigt att cykla o han får gå haha^^ trevligare med sällskap! ;)

Nähä få asset ur vagnen nu då..

Bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0