Nu har jag..

Vart sådär dålig på att blogga igen!!
Men jag har faktiskt haft fullt upp hela dygnens vakna timmar i stort sett.. (Och de hjälper kanske inte att ja deckar så fort ja slår ner asset på kvällen??)
Men de är så otroligt skönt att ha fullt upp!! När man under så lång tid haft alldeles för mycket tid är de helt underbart att känna att tiden inte riktigt räcker till..
Måndag tisdag vart de jobb. Fick hoppa in för vår sjuka chef. Så nu har jag vart med o öppnat första gången! :)
I tisdags kväll vart de även storhandling med mamma.. det var välbehövt vill jag lova!! O innan dess hade min mormor vart heelt underbar och hämtat Flisan på dagis (så hon inte behöver va där sådär jääättelånga dagar..) och lagat sjukt god mat åt oss!! Mormor<3
Asskönt o få kyl/frys/skafferi fyllt..va skapligt tomt!! Så nu har man beslutsångest när man ska laga mat för de finns så mycke o välja på ;P

Och igår körde mamma o jag en MiniExtremeHomeMakeOver" i flisans rum! Eller ja..mamma fick faktiskt göra det mesta. För min axel har pajjat på nåt skumt sätt och jag klarar inte ens att lyfta kaffekoppen själv. De suger!
Felicia hade fått massor av fina saker av en kompis till min mor. Spis,diskbänk,dockvagn,docksäng,matstol till dockan o massvis av saker. Hennes min när hon kom hem o fick se sitt nya fina rum var obetalbar! Haha sötnosen spenderade kvällen och morgonen idag med att natta dockor o ge dem mat. Sötaste tjejen!! =)

Och senare igår kväll åkte jag o kusse ut till tuna park. Hade ju fått en trevlig inbjudan av T till vipkväll på cubus!! Tack söta du! :) så vi shoppa en del..billigt me 30% dessutom ;P
Så vart en mascara till mamma (bara för hon e världens bästa o snällaste mamma får hon den av mig!), en mascara till mig (Måste testa den där kapselgrejen iaf..e nyfiken ;P), en kjol till Flisan eftersom de snart e dags för dagisfoto!=) och en parfym till mig!! Vart en paris hilton..(Dryg brud, men den luktar ju sjukt gott så! ;P) Och så fick man ju en liten mystisk påse.. Och där i låg de ju massa saker!! dagkräm,duschkräm,parfymprover, deo o allt va de nu var.. asbra ju!! Tack för de Cubus!! =)
Va en trevlig kväll me kusse, vi pratade bröllop o hennes snart kommande resa..Väldigt mysigt iaf :)

Idag då? Ja då blir de till att ta tag i ett problem som stört mig Väldigt länge! Nu orkar jag inte med det längre, så nu ska det bort!! Och jag hoppas verkligen att den nya lösningen kommer att fungera..annars vetefan vad jag gör? Det måste funka! Finns liksom inge mer att välja på nu..alla lösningar e testade =/
Men ja är optimistisk, ska bli skönt o bli av me de nu iaf!! ;P
Så blir de in på jobbet en sväng o se hur de blir med schema..För jag kommer få mycket mer tider nu!! (Yeeeees!!=D)
Ett tag framöver iaf, för en annan tjej försvinner ett tag.. Så de blir asbra!
Det mesta känns riktigt bra nu..väntar på att de ska bli december bara, får jag veta att jag blir antagen då, då skulle ja kunna dra en volt av lycka!! (Och ni som känner mig, ni vet att jag absolut inte kan slå volter...)

Elin, imorn är de fredag!! Underbart va??!! ; )
Och jag looovar att vi ska ses så myyycke de bara går nu, så känn ingen ångest längre gumman! =)

Nehe nu ska ja duscha o göra mig klar för stan och problemlösning. E sjukt sugen på en vaniljlatte med..får se om man kanske drar i sig en sån om tiden räcker till!
Dax för invigning av ny parfym o testa nya mascaran! Najs! ;P



Heeeeeeeeeeejrå!

Kommentarer
Postat av: petra

hehe då ska jag inte bli rädd när de känns som de e någon som förföljer mig utan då e de bara du =P

hihi freja får komma på din dotters tebjudning med dockorna någongång :P

2008-10-12 @ 21:16:09
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0