Över

Happ..då va min lilla "mellanlandning" här hemma snart över då, o de e strax dags o åka o jobba igen.
Känns sisådääär just nu måste jag säga, trött o frusen som jag är. (fyyyy vad de e kallt nu!!)
Men jag vet att jag blir glad när de är löningsdags, så absolut värt de!
Dessutom gillar jag nätterna. Inge krångelbeställningar o sånt. Och folk e glada, lite väl glada men iaf. Hittills.. ah de där får ja säkert ångra att jag sa. Förr eller senare kommer ja väl råka ut för ett fylleslagsmål i kön.
Va en helt Okej dag på jobbet iaf. Ganska lagom me folk hela tiden så de rulla på rätt så bra. Och till och med vid stängning gick de smidigt!! =) Hoppas natten går lika bra... =P
Jag har dock vart lite trött i huvudet o väääldigt snurrig i bollen. Har fortf inte kommit underfund me om ja stoppa en leksak i den där barnmenyn lr inte?! Aja ingen klagade iaf så haha.. ah man ska väl ha sånna dagar med, snurrdagar!!
Dock tacksam att ja slapp hoppa in imorgon..3 pass på raken blir nog liite liite för mycket tror jag!! =P'

Har pratat lite med min lilla prinsessa i telefon idag, sööötnos! "laaaaallååå mamma" haha pluttan, så underbar!
Och imorgon är hon hemma igen..Äntligen!! Då är hon hemma i 2 veckor igen..skönt, slippa tomheten när hon e borta. Alla hennes ljud o saker överallt, visst ibland är de jobbigt..men när hon inte är hemma, då saknar jag ALLT!! Även de där jobbiga busgrejerna hon har för sig hehe..
Har tillome fått vända dörrhandtaget in till toaletten, för att hon inte ska få upp den. Hennes klättrande på toastolen för att tvätta händerna orkar man inte med var 5e min hur länge som helst haha..

Nehe plocka ihop allt o få på sig alla kläder. För här blir de allt halsduk, vantar o hela köret!! De är ju snorkallt..och de är INTE varmare sådär vid 4 snåret imorgonbitti kan jag lova..
Och tjejer..sorry att jag bangade ur!! Men de blir fler gånger, då ska jag haka på!! Så ikväll, festa åt mig med ;P

Heeeeejrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0