Snart snart snart!!

Kommer min lilla prinsessa hem...usch o fy som jag saknat henne!!
Men idag är de söndag- vilket betyder att hon snart är hemma! =D
Så blir o plocka iordning lite här hemma innan.. inte ens hunnit få ordning på mina nyköpta grejer på Ikea ju! ;P

Alltså, jag vet att även jag kan vara väldigt full och smått odräglig ibland. Men saker man såg inatt får mig ju o undra hur folk e funtade egentligen. Riktigt svinigt folk fanns de..folk som inte kunde stå på benen, otroligt oförskämda saker. Och en sak jag hörde fick mig att ha väldigt svårt o hålla mig för skratt. Vad är vitsen med att stå i kön o gapa sitt efternamn och tro att folk blir imponerade?
Ja menar, lägg ner, det är bara ett namn. Jag såg då ingen som såg så särskilt imponerade ut.
Hahahaha.. =P
Dessutom stökade folk nog ner lite extra för tog oss längre tid än vanligt att bli klara..va inte hemma förren närmare halv 5:P
usch usch!!
Men jag kunde iaf sova imorse! De är inte särskilt vanligt..så gick inte upp försen för en halvtimme sen! Lovely! ;P

Nehe ta tag i hemmet här då o invänta att de är dags för lilla skruttan att komma hem!

Heeeeeeeeejrå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej min lilla sockertopp! Kul att du varit på Ikea, jag vill oxå...men behöver verkligen ingenting därifrån så jag avstår. Man blir som en annan person när man kliver in där, armarna får eget liv och kastar ner saker i vagnen. Galet!!

2008-10-07 @ 06:14:20
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: Elin

Livet rullar faktiskt på helt utan skandaler, jag planerar att det ska fortsätta exakt så i alla fall tills tentan är skriven. Haha! Man har inte råd med motgångar i livet när man pluggar.. Hur har du det? Efter fredag så MÅSTE vi höras. Jag känner mig helt isolerad i pluggandets värld just nu. Hur är det med lillskruttan? Puss

2008-10-08 @ 11:46:16
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: petra

vad kul med IKEA vad köptes för roligt då?

vaddå blir du inte imponera dom en kille ropar men hej de e ju jag andersson (som typ varje kotte heter) släpp in mig =P Vad söt din dotter är var kul o träffa henne live, den där dippen kan du nog muta henne med när hon blir äldre sen också ;)

2008-10-09 @ 04:05:53
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0