Bättre Torsdag

Idag känns saker o ting lite bättre faktiskt..
Förmodligen för att de som setat o gnagit mest är löst, lr ja, uppmärksammat ska man väl kalla de.Känns otroligt skönt..känns väl inte helt okej, men allt är värt mer än en chans..Det lägger sig med tiden, huvudsaken är att de fick bli igenompratat. Så idag känns allt lite lättare.
Kan inte påstå att mitt huvud mår 100% direkt, men en bra bit på vägen.
Resterande % vet ja ju inte va ja ska göra åt riktigt, men men.. jag är iaf väldigt glad att de här löste sig!
Slippa den gigantiska klumpen i magen är skönt..

Jobbat idag..riktigt tokseg dag idag..inte mycke folk alls!...fram till typ 4! då jävlar kommer alla påengång, halvt kaos!
men men ja klara de fint ja!
O mer jobb blire imorn..asbra fått galet mycke extra timmar den här veckan!
Nog för de hade vart rätt skönt o vart ledig imorn..men men ja vill jobba så mycke de går!
Sen en fika me J efter jobbet..perfekt, känns som vi inte umgåtts på år o dar! Så ska bli kul o få göra som vanligt, umgås över en latte! ;P

shit mitt huvud vart verkligen tomt nu..vet inte va ja ska skriva mer :P

äh bjuder på en bild på min lilla ängel o sen får de va nog för idag!





Skruttan i lekparken i våras nångång.. Värdlens sötaste tjej!! eller hur ?! ;)



Heeeejrå!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du & jag min andra hälft! Sitter alltid i samma båt!

Blev dock ingen latte, men en mycket trevlig kväll iaf :)

2008-09-06 @ 12:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0