Fullbokad Fredag!

Japp, redan igår hade jag en fullbokad o välplanerad Fredag framför mig.
Mina planer gick åt skogen. Dock av en bra sak, ja måste hoppa in o jobba några timmar på hotellet! Jobb är ju aldrig fel, så var bara o ändra om planerna. Plocka bort lite saker, ändra lite saker o sådär. Så nu är jag nog tillbaka till en ny, bra plan! Fullt upp hela dagen !
Flisan har som tur är blivit frisk från sin ögoninflammation, så idag vart de dagis för hennes del. Det var stor lycka de "Baaaaaaneeen!" (Barnen alltså:P)
Och ikväll får hon åka till F&F o ha lite mys. Mamma här i huset ska förtära lite alkohol! E måste ju få fira sitt tentainlämnande! Såååå duktigt gjort av dig tjejen ;P Och jag jobbar alla mina barnlediga helger, men som tur är vill både flisan o farmor umgås me varann :)
Och just, jag ska fira att jag fick en så mycke bättre lön än ja trott! Jag ska även belöna mig själv för de på måndag med lite nagelfix. Najs!

Så nu bär de av för o hälla upp kaffe! (ja det är ungefär det jag gör, äkta hypersvårt arbete va? ;P)
Sen ordna alla ärenden som ska fixas! Neej Elin, ja ska inte glömma systemet! Ja va bra nära, men ska försöka komma ihåg de ;P
Sen stäääda, de behövs alltid känns de som. Men idag blir de ju förmodligen lite förfest här. Ska bli asroligt! Duktiga E, 2 heeelmysiga tjejer till, o ännu en tjej som jag aldrig träffat men bara hört gott om! =)
Shiit hur ska jag hinna allt de här och dessutom se sådär najs ut som man ska, när man ska ut o svänga sina lurviga?
Ah jag kan ju börja me o skutta upp på cykeln o åka o jobba dom där timmarna! :P

Så de va allt för mig för nu! Möjligt me en update imorn, om jag orkar! :P

Heeeeejrå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sugarpie! Du var ju asfin..rockbruden! Gillar gillar! HELVETE vad bakis jag var igår. Måste ringa å få lite skvaller å ännu bättre kanske, dela med mig av lite! =) Kram på dig!!

2008-09-28 @ 13:36:44
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0