Gillar!

Jag gillar Elins härliga uttryck om Precis allt! haha ;P "Gillar att..." Framför precis allt! Härligt positiv du är liksom ;)

Pallade aldrig me någon update igår, Flisan kom hem tidigt o så va ja rätt trött efter fredagen!
Va iaf en riktigt najs kväll i fredags!
Vart dock lite färre en va som var tänkt från början.. Jag Elin & Carro! Men vi hade askul!
Tog däremot en sisådär 100 år innan vi kom igång..för de va nån som va sååå seg ;)
Men de är okej, eftersom du faktiskt jobbat! haha
Men elin vart nojjig över groggvirket och va tvungen o ringa o kolla.. "ja vååågar inte, nee kan man ringa såhär dags?Vååågar inte "
O så lite Nybron på de, mycket mycket folk! som vanligt en löningshelg såklart...och att harrys kör sitt 30+ gör inte att de blir mindre folk på nybron direkt! =P
Men de va kul, gaaalet goda drinkar drack vi, duktig bartender de där! Typ glass i ett glas me sprit i? Muuuuumms! =D

I övrigt har de bara vart en seg helg de här, bus o mys med flisan o sådär. Den busungen är förövrigt inte riktigt klok!!
Hon har då ej ärvt mina "feg-gener" iaf! Hon kommer bli typ cirkusartist eller "stuntman" eller nåt liknande.. Idag gav hon mig nästan en hjärtinfarkt då ja titta till ut i vardagsrummet där hon höll till förtillfället.. då står hon På bordet och HOPPAR över till soffan! På de där hundradelssekunderna de hoppet tog hann jag se värsta livsfarliga olyckan med blod,ambulans,sjukhus o hela köret framför mig! Som tur var gick de hela bra o hon landa mjukt i soffan. Dock bara för ett par sekunder innan ja lyfte tag i henne o försökte me gråten i halsen skälla på henne o få fram att så får man absolut inte göra! Gick inte så bra tyvärr, jag var bara glad att hon undvikit den där otäcka olyckan jag just sett framför mig, så hade problem att skälla ordentligt. Heltokiga unge! Mamma älskar dej prinsessan, men lite lugnare kan vi väl vara?!;P

nehe jag är ur bloggform känner jag. Vet inte vad jag ska skriva.. så lägger nog ner de här för nu o går o inväntar "Greek" ist..

Men en sak...:

Elin!! Vart tog min update vägen??? ge mig ge mig ge mig!!! ;P

   Heeeeejrå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Jag gillar att jag inte visste om att jag säger så! ;) Klart man ska vara positiv! Haha jag var lite nojjig över att ringa hem till henne ja..sen när jag väl vågade lät de: "hejdetärelinärcarrodär?" Haha! Pinsamt! =)NU har du fått din uppdate! Haha skvallret går.. ;) Puss på dig skruttan!

2008-09-28 @ 22:12:18
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: Carro

hahaha jamen ursäkta så himla mycket då om det tog en stund att duscha och dra på mascara ;).

Tack för en bra kväll! Det var jättemysigt hos dig, det får vi göra om

2008-09-28 @ 22:30:40
Postat av: Linda

Hahah Carro de är heelt okej;)

Tack själv, det måste vi absolut göra om! Riktigt trevlig va de:)

2008-09-29 @ 10:26:58
URL: http://itsjustwords.blogg.se/
Postat av: Elin

Du, jag vill verkligen skvallra med dig idag. Speciellt efter ditt sms!!!! HAHA! Det finns sjuuuukt mycket idioter. Jag ska berätta för dig om ett par stycken sen ikväll faktiskt... Gillar....INTE! ;) Kom på en sak, drick fan inte upp min turkish pepper. Då åker du på storstryk... ;)

2008-09-29 @ 13:53:45
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0