Jag vet

Jaa jag vet att ja inte e den mest aktiva bloggaren som finns. Men jaa jag har väl annat för mig helt enkelt! haha =)

Igår va de äntligen den där lördagen T väntat så mycke på! haha hoppas du vart glad o nöjd! de va mycke trevligt iaf, god mat o allt :)
Sen va de dags för o jobba natten..usch fyyyy ja va så galet trött att ja trodde aldrig ja skulle överleva. Men de gick bra, va helt okej me folk så rulla på skapligt. Men heeelt sjukt vad dimmigt de var sådär vid 4 snåret när jag ja cykla hem. Såg knappt en meter framför mig, läskigt värre!

En otroligt glad nyhet fick jag igår med... Usch är man så vuxen att man helt plötsligt ska få börja gå på bröllop?! Whaaat liksom!!? :O
Men så kul..stort grattis till er! har man hållt ihop så länge e jag inte förvånad!:) Vart nästan lite tårar där i telesamtalet..haha jag e blödig i know! men när de kmr till bröllop då kommer ju tårarna automatiskt ;P

saknar mitt lilla hjärta massor!! usch! har iaf kikat lite på henne i webcam..haha lilla sötnosen! E ju bara så otroligt söt, skruttis min! Imorn är du hemma igen iaf! <3

Gav mig på att färga håret igår också.. va så blekt o urtvättat så ja tänkte "hey ja slänger i en mörkbrun färg så blir allt lite jämnare" ist för mina 7000 olika färger de va i håret innan..
Jojo,, jämt vart de iaf! Men inte vart de mörkbrunt.. de vart SVART!! ;O
O herremingud, paniiik paniiiik! Men när ja lugnat ner mig lite, fixat o donat lite och fått lite egoboost av en kär vän så insåg ja att...tjaa så farligt va de ju inte! vart ju helt okej iaf ! :)

Upptäckte en sak igår.. Det e toknajs o städa efter stängning till Dolly parton på högsta volym! Haha hennes "Joline" på högsta volym fick fart på mig trots att klockan var efter 3 på natten och jag hade kunnat somna ståendes.
Man lär sig nåt nytt varje dag ;P

Finns mycket i huvet o runt omkring nu, är dock sånt som jag aldrig skulle drömma om o skriva ut här, en offentlig blogg på nätet där alla kan läsa? Naae då är jag inte särskilt privat av mig.

Neeehe..om man skulle orka sig iväg till affären? Tvärtomt på precis allt här hemma, så dags för en liten handling.
Sen ska jag nog tillbringa dagen i sängen, möjligtvis soffan, och så framför datorn med såklart. Spela lite ska jag göra sen med tror ja..! :D
Skönt me en tokslapp dag, ja e trött som satan idag med!
Fast möjligtvis har ja ju en dejt med E?! Ah får väl se hur de blir, vore skoj iaf! :)

Nehe de va allt för mig just nu..

Heeeeejrå!



Nya hårfärgen...helt okej va? ;P

Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh, vad fint det blev!! :)

2008-09-21 @ 22:44:26
Postat av: Linda

Ooh Tack så mycket! :)

Hur är de me dig då? När får vi se Carro blogga då? ;P

2008-09-21 @ 22:45:42
URL: http://itsjustwords.blogg.se/
Postat av: Elin

Kom igen, skriv om alla dina problem i bloggen. Älskar när folk gör det ;) Haha, eller oxå inte. Vet du vad jag mer älskar..när folk nämner sina pojkvänner som "älskling" "darling" "honey" å inte vid NAMN i bloggen. Det är så jag kan spy!! Bitter or whaaat? Haha

2008-09-21 @ 23:15:25
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är ganska prima tack! Haha nejdu, jag står för läsningen, så skriv på du! :) Ses snart igen hoppas jag. I helgen kanske, man vet aldrig

2008-09-23 @ 00:25:23
Postat av: Linda

Haha nemen ja som ville läsa med ju ;P

Jaa de hoppas jag med! Jag hoppas på i helgen.. håller på och jobbar på de, vore trevligt ju! :)

2008-09-23 @ 00:26:28
URL: http://itsjustwords.blogg.se/
Postat av: Petra

hej hur står de till med linda? Tycker håret vart riktigt bra =) Hur mår din lilla tös då?

2008-09-23 @ 12:57:29
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0