Kallt


Det är verkligen sjukt kallt nu! Hösten kom galet tidigt...usch usch! Så nu är de dags för massa kläder på mornarna innan dagis,burr säger ja bara!
Flisan har iaf blivit frisk nu, skönt att lillstumpan mår bra. Så nu är de dagis som gäller, tur de, för hon älskar verkligen att vara på dagis!
Idag fick ja inte ens nån hejdå kram&puss, utan hon satte full fart ut till dom andra barnen, gungorna, cyklarna och allt va de nu är! :)
Jag själv är dessvärre fortf tokförkyld.. de suger!! Men ja måste jobba imorn..i need it!

Helgen o början av veckan har bestått av bus o lek med flisan. Usch va hon blir uttråkad av att bara va hemma, hon har nästintill bokstavligt talat klättrat på väggarna. Dessutom har hon en irreterande vana när hon har tråkigt, det är jagharingetattgörasåjaggöralltjagkanförattirreteramamma! Världens sötaste unge, men hon kan verkligen jävlas! Häromdan vägra hon sova middag, så ja gick in til henne för att ta upp henne. När jag kmr in har hon plockat av sig alla kläder+blöja och lagt i en fin hög i fotänden av sängen. Och sen tydligen satt sig på sin kudde,gogge(snuttefilten) och sin mjukisråtta och kissat på alltihopa!! Tacka gudarna för att Ove klara sig iaf! Han tål ju inte maskintvätt!
Busunge, verkligen ett välplanerat bus... ;P

Saker o ting är lite som dom är just nu..mycke känns knepigt..men är kanske så hösten ska vara? Mycke tankar o halvdepp..de hör väl hösten till? I vilket fall vet jag att så småningom blir allt bra..
Har funderat o försöker planera min framtid lite granna..osäker på om en viss tanke kanske faktiskt går att genomföra..om jag verkligen vill, så går de ju såklart! Jag ska kika vidare på de o försöka få ordning på de..

Idag är de lunch me världens sötaste kusse på schemat! Hon e bara för go..hon ringde igår o de lät ungefär såhär:
"orkar du komma ner å äta lunch me mig imorn?"
- Njaa...taskigt me pengar :P
"men ja hade tänkt bjuda dig!! ja vill ha lite sällskap o så, så de är lungt ja bjuder!"
-aaha..men aah okejdå tack! :)
"ah bra då kommer jag o hämtar upp dig!!"
Underbart gullig va? Inte nog me att hon tänker bjuda på lunch, hon hämtar mig vid dörren så ja slipper cykla i de svinkalla vädret! Fantastiska människa! :)

Juuust..igår kväll donade Jag, världens mest otekniska människa, igång ett feting stort spel på datorn! Installera o hela kittet! Ja e väl för bra?! Okej ,med viss hjälp av min "datasupport" men iaf, ja tyckte ja va duktig som klarade de utan att de kom upp nå konstiga,skumma rutor om error eller nåt som alltid dyker upp när ja försöker mig på sånt ;P
Va askul o spela!! Inte spelat nåt på jättelänge...hade glömt precis allt! haha...men men de är kul o småspela lite på skoj :)

Nehe lite disk o dusch innan de är dags för den där lunchen då..

Heeeejrå!





Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, sugarpie! Det var fint sagt! ;) Jag tycker du är jättefin i den färgen du har nu. Kom och tänka på när vi var på Harrys sist, var ju alla som GALNA efter dig. Jag gillar verkligen att ALLA dina ex var på ett och samma ställe...det är ödets ironi! HAHA! Guuudars vad söt Flisan är!!

2008-09-18 @ 19:32:17
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0