Modig!

Jaa idag känner ja mig lätt modig!
Jag var o fikade helt SJÄLV! Mobbat tänker ni då? Ah de tänkte jag med.. Men fan vad skönt! Nu när de är galet svinkallt ute o man har lite tid över mellan 2 saker vill man ju inte gå runt på stan o frysa asset av sig. Och jag har alltid tänkt att NO WAY! att ja går o fikar själv! Men idag kände ja att de va dags o ta tag i min "rädsla" för ensamfikan. Så jag tog en tidning o en kopp kaffe. Helmysigt! När man läser en tidning hemma.. kan man ju inte slappna av helt för då finns de så mycke annat man borde o vill göra. Typ städa, diska, tvätta, kolla tv, datorn o sånt grejs. Men att sitta på ett fik själv, då har man liksom inge mer o välja på. Haha nu låter jag helt mobbad o frälst. Så är inte läget, jag har bara insett att man kan slå ihjäl lite tid ensam också.

Jag har tänkt på en sak. Vad är poängen me hela den här "Dagens outfit"-grejen som majoriteten av alla bloggare pysslar me?
Alltså jag kan förstå typ, Blondinbella. Hon nämner ju vart hon köpt sakerna minst 20ggr så de är väl säkerligen nån form av reklam o sponsring i de hela. Då förstår jag. Men att helt vanliga "ickeoffentliga" människor gör de? Liksom vem bryr sig egentligen om vad jag hade på mig på stan idag? Förmodligen ingen. De enda som händer är att ni bjuder på gratisreklam. Grattis! Dagens goda gärning!
Men jaja alla är vi olika, fritt land de här sägs det. ( inte alla gånger de märks, eftersom man stöter på blogg-krig härovar mest hela tiden) Men jag skulle bra gärna vilja veta syftet? Vet ni det,tveka inte att slänga in en kommentar.

Elin sa en skön sak nyss. Lite fritt citerat lät de ungefär såhär " Fan jag är typ ingen tjej, jag har nästan bara KoRn på datorn!!Vilken tjej har de?" ( info för er som inte vet. KoRn är ett band. Hårdrock/metal va de nu går under för genre, inte helt säker)
Mitt svar där är, JAG!! jag har  massa knasmusik som inte passar i en tjejs spellista. För jag tror att till o me den mest inbitna emotjejen har minst en liten bölar låt av typ Britney Spears el liknande. (även killar men finns inte en chans att dom erkänner de!!)
Fast såklart även jag har såna där pinsamma låtar. Som man skämms över att man har, o plockar bort ur spellistan om nån kmr på besök.  Men jag har även sjukt mycke sånt som de flesta (jag säger flesta för finns massor som är som jag & Elon viking med!!) tjejer bara skulle rynka på ögonbrynen o fråga om högtalarna är pajj för de skrålar så mycket!

Nu hoppas jag folk inser att jag inte drar alla människor över en kant utan de är mina funderingar som spekulerar fritt. För de är ju som sagt ett fritt land.
Nu skulle jag gärna vilja att ni skriver bland kommentarerna, vilken låt har du i din spellista som du skämms över? Och gärna gömmer! För jag vet det, alla har iaf en ;)
Jag erkänner min, jag har Bubbels låt! Rock the world. Det är pinsamt, tycker jag. Men hey, den e söt o man blir glad av den. Perfekt städlåt!

Så nu har jag lämnat ut mig, mina rädslor o pinsamheter på ett ytligt plan. Ungefär de en blogg går ut på, i mina ögon.
Så nu ska jag göra nåt lite vettigare!
(Okej jag erkänner, jag ska vila, för jag e toktrött!! ;P)

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA! Vi är bäst. Vi har ju lätt den bästa musiksmaken. Den varierar på rättså bra alltså, det måste jag säga. Nu ska jag faktiskt oxå vila lite. Sov från 13.30 - 19 igår. Bra gjort? Nej! Göra om idag? Ja! Kram =)

2008-09-30 @ 14:08:05
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: Caroline

It's a secret no one knows...

It's a secret no one knows...

No one knows..

MMM BOP, DUBIDAPDAP DU BAP, DUBIDAPDAP DU BAP! Yeah yeah!!



Eller alltså, jaha... var det BARA jag som hade Hanson i min dator? Ajdå... men tänker jag ta bort den? -Never ;)

2008-10-01 @ 20:56:14
Postat av: Linda

De är bra Carro! Elin va ju så feg så hon inte erkände ;)

Hmm..aah jo asså, jag har faktiskt inge me Hanson i datorn! Men kan ju erkänna att de finns nog en gammal dammig skiva me dom nånstans.. ;P

2008-10-02 @ 09:35:39
URL: http://itsjustwords.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltså Linda, du satt och GRÄT till Hanson när du var liten...försök inte låtsas som om ingenting nu. Jag minns det som igår.

2008-10-02 @ 09:41:10
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0