One Step At A Time

Idag insåg ja hur jävla bra Jordin Sparks låtar egentligen är. Visst, ingen har väl missat hennes o Chris Brown´s No air. Men den gjorde verkligen inte henne rättvis.. Bruden har ju en helt fantastisk röst, och texterna är riktigt härliga.
En stor applåd för den tjejen helt enkelt!

Idag har de vart jobb.. asbra, fått hittills 2 extra dagar den här veckan. I löööööve it. Som chefen sa , du kommer bli räääääääk (meninge var att de skulle bli rik, men mitt i stressen vart de lite talfel av de hela, underhållning för oss övertrötta bakom disken!;) ) Njaa rik e väl o ta i..men allt jobb ja bara kan få är stooort +!
Men lite trött o sliten är jag allt..hoppas nästan på att fredag fortsätter som planerat,ledig. Så ja får vila upp mig inför mitt "dubbelskift" på lördag. Lär bli kämpigt, men va gör man inte?! Dessutom är de faktiskt askul.. och så går dagarna med.
De träliga är den lilla pytte tid ja får me Flisan på kvällen..helt slut stackarn när vi väl kommer hem. Men thats life, antar jag.
Och i helgen är de pappahelg för hennes del. Usch har verkligen börjat tycka dom helgerna är hemska..saknar min skrutta så enormt när hon är borta! Men jag behöver egentid, de vet jag.. Och hon behöver pappatid såklart, och ja måste väl dela med mig av henne till honom också såklart hehe :)

Jag är verkligen heeelt tom på energi, de enda jag orkar med är Felicia och jobb. Mer än så räcker de inte till. Kan va för att mitt huvud snurrar i minst 5000 km/h. Därför är de så skönt o jobba, då stängs de av o allt som snurrar där inne är saker jag gör Just då. Underbart.
Hur mycke orkar man?När tar de stopp..känns som ja e inne på reservbatterierna. Och skulle behöva ladda alla som finns. Men man orkar förmodligen mer än man tror..annars e ja körd! :P
Men men one step at a time som sagt...efter regn kommer solsken! eller nåt :P

Såå sugen på o flytta från stan, till o me kikat på lite lägenheter. Men vet ju att de inte funkar..men drömma får man väl?
Sååå less på den här stan, alla intriger till höger o vänster, Konstant! Klyscha, I know.. Men hur härligt vore de inte?
Eller iaf en liten semester..Bara ta flisan o dra en vecka lr 2? Nää de går ju inte heller..men drömma får man som sagt! ;P

Nähä kika lite på puckon som gör bort sig i tv kanske? Pratar om idol såklart..inte mitt favvoprogram direkt, men uttagningarna e skoj. Skadeglädje is the shit! haha ;P

Nää....Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..
Säger ja bara!

Heeejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0