Trött!

Yes, här sitter ja en barnlediglördagskväll...Gaaalet trött! efter en dags jobb.. Gå o lägga mig?!
Jaaa tack! men nee..de går icke, för e strax dags för en dusch (så huvudet vaknar!!) o sen cykla iväg till jobbet..igen!
Hur tänkte ja när chefen frågar "Vill du jobba dubbelt på lördag?Du får välja själv" Eeeh inga problem tänkte ja, självklart gör ja de!
Jojo, smart tänkt av lilla mig..
Fast e faktiskt värt de, har jobbat på mycke den här veckan, kmr bli glad över de när de e dags för löning.
Men just nu, när sängen står o tokropar efter mig, ja då känns de inte så lockande.
Och att veta att de kommer drälla in tokmycke folk efter 2..tjaa gör inte saken enklare!
får hålla tummarna för att alkohol helt plötsligt Inte gör folk hungriga!! haha som om! =P

Igår vart de aldrig nån latte, men en mys"middag" med J&T, mycket trevligt! :)
Längesen... snart den 20e me!! Ja mitt pucko jobbar ju!! Men bara natt, så de är lungan... ;)
I övrigt händer inte så mycket.. har lagt mitt liv lite på is nästan. De rullar på sakta men säkert, inte så mycke mer än så.
Skönt för tillfället faktiskt.

Saknar min prinsessa nåt så vansinnigt. Men men hon har de bra hos pappsen!:) Fast just nu hos farmor, o hon har de ju definitivt inte de sämre där! Skruttis:)
Prata iaf lite i telefonen me henne idag..sööötnos! "Maaamma!!" - "Har natten gått bra?" (frågan riktad till hennes far som även han lyssna i högtalartele) " Näääää" svarar lillpluttan hahha..Ljug inte skrutt hade den ju visste!! =)

Nähä dags för den där duschen nu då..
Hörs väl imorn.. när ja väl vaknat till liv, känns som ja kmr sova heeela dan imorn för tillfället! hehe ;P

Heeeeeejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0