Tungt

Ah de är mycket som känns tungt nu, som en fet ryggsäck på ryggen..lr liknande.
Finns såklart mycket bra också, men känns lite som om de består av en såndär miniväska man använder på baler och liknande, medan de dåliga är en riktigt fet campingryggsäck. Tänk positivt..jaja!:P
Men är bara helt slut i huvudet..som all energi bara sugits ut..it sucks!

Vissa saker förstår jag bara inte..varför liksom?
En sak vet jag iaf...att nu är jag trött på de, thats it.

Aja nog om tråkigheter, blir inte direkt gladare av o skriva om skiten.
Så får väl berätta lite om senaste dagarna, inte pallat blogga på ett tag.
I lördags va de jobb som gällde..dagen gick fort och vart en snabb stängning eftersom de skulle öppnas senare igen! :)
Dock föll de inte på min lott att närvara då, jag och min vän Elon hade bestämt oss för o ta tag i festandet finally!
Efter mycket krånglande me kläder, hår o jobbiga hårfönar va ja iväg o på plats hos henne!
Första gången ja va där (skääääämms för den tid de tagit!!) O ja säger bara de...bruden har de gaaalet fint hemma! :)
Där högg ja in i vinet, o för Elins del spriten! Kom även över en tjej från förr..riktigt kul o se dig igen!! Inte sett henne sen tjaa..hon gick i mellanstadiet lr nåt! Skaplig skillnad :)
Ett par av de manliga könet sällskapade oss även, vilket mest resulterade i kiss på golvet. Hopplösa karlar, håll den i styr eller sitt ner! ;P
Sen va meningen att vi skulle bege oss till Nybron, men där uppstod vissa problems, så vi sura ihop o gick till Harrys ist.
Mycket mycket folk...löningshelg=minimal yta att röra sig på. Men de va kul!
Ja va dock lite halvoff hela kvällen..sorry!! Va nog trött efter dagen, lr nåt :P
Sen drog vi en liten vända på stan..lika mycke folk där, kom väl 3 meter i taget innan nån träffa nån dom kände. Men de är najs, sociala delen av hjärnan mådde fint!
Sen vandra vi hemåt, ja eskorterarde Elin hela vägen till dörren för att sen hoppa upp på min Bettan. Men Elin den busan drog på efterfest ändå!haha de va bra kämpat att hinna hem innan;)
Men ja trött o tråkig som ja va sov sött i min säng.
Vakna alldeles av mig självt vid halv nio tiden, och konstigt nog...inte de minsta bakis!! Wonderful, lycka va de! Ingen idé o somna om eftersom skruttan snart skulle komma hem.

När hon kommit hem o fått lite mat i sig drog vi en sväng till tuna park, ja skulle ha några braiga dojjor att jobba i. För mina gympaskor är då eeej bra! Fick bli ett par såna där..håll i er, ja hatar dom verkligen!! men ett par foppa skor,lr va dom nu kallas. Avskyvärt fula men otroligt mjuka o förmodligen väldigt bekväma att jobba i. Blev dock ett par svarta, så inte lika farligt som alla andra dessa sjuka färger.
En liten sväng runt sen hem igen. De va en trött liten tjej, o en minst lika trött mamma. Så vi decka o sov lite middag.Ljuuuuvligt!
Vi gick upp o ja tänkte att vi skulle ha lite söndagsmys med tv o pizza. Flisan satt överlycklig i vagnen hela vägen till affären o sen till pizzerian o ropa "piiiiiiiiizza piiiiizza". Vilket hon egentligen inte hade en aning om va de va för nåt, aldrig ätit. Men som vanligt me henne blir hon överlycklig över va man en säger man ska göra.
Besvikelsen vart stoooor.. Pizza va inte frökens grej, hon spotta ut de o peta i sig nåra bitar ananas, men de va allt. Och jag som sett fram emot hennes lycka över hennes första pizza. Dessutom va de nog snålaste pizzan ja sett..3 champinjoner, 10 bitar skinka och ett par ynkliga bitar ananas typ:P
Så vart de me vår mysmiddag. Jaja, vi hade de mysigt framför tvn iaf.
Kikade på filmen på tv, en av bring it on filmerna. Ni vet cheerleader´s?!
Flisan vart heeelt till sig o hoppa skutta vifta me armar o gjorde tappra försök till kullerbyttor. Ja menar, dom gjorde ju så, varför skulle inte hon kunna? Sötnosen min:)
En trött Flisa hamna till slut i säng o ja decka framför Dh..mysig dag iaf :)

Idag va ja på möte, jisses..blir bara skummare o skummare dom där mötena. Jag är liksom inte 5 år gammal..men men de gör rätt mycke nytta faktiskt. Om man tar bort dom sjuka sakerna bara =P
En fika på de, vaniljlatte e verkligen underbaaart!!
O sen hämta Flisan osv osv..Så nu sitter ja här.
De va mina dagar de, som ni undrat vaaa?! ;P

Nää nu ska ja kolla ams.se en sväng, kolla upp ansökan inför vårterminen på högskolan o sånt. Sen lite mer Dh,spääääännande!!

Heeejrå

=/

En lite halvgammal bild på prinsessan!  Då ja sista tiden fått ett par klagomål på avsaknaden av bilder..jaja jag Skaaa bli bättre ;)

En lite halvgammal bild på prinsessan!
Då jag senaste tiden fått ett par klagomål på att sånt saknas;)
Ska bättra mig..loovar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, alltså..näsa gång blir de fan inga killar hemma hos mig. Sjukt trött på att behöva städa efter dom. Jävla Nybron, nääver igen. Btw, nääver igen "HEJ ******!! =D Du å jag, feta homies!GE MIG EN KRAAAAM" Eh, okej? =/ Åååh, jag ville vara med på erat PizzaMysPys! Nej vänta..jag var ju tvungen att LÄSA?!?!!? Föressten, smaka på min chokladbit.."Hur kääääänns det?" ;)

2008-09-01 @ 22:25:27
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0