Första dagen på en ny vecka

Helgen har redan sprungit förbi, en mycket härlig helg om jag får säga det själv. Och framför allt, en helt ledig helg.Ledig tid samtidigt är väldigt sällsynt i den här lilla familjen, så det var underbart!
I lördags var det äntligen dags för mitt efterlängtade inköp. Jag for iväg till Ikea med mor,far,bror och mormor. Medans mina 2 hjärtan var hemma och förberedde inför när vi kom hem. Där inhandlades äntligen den nya sängramen! 2 nattduksbord, en byrå, ett superfint överkast, diverse småprylar som bestick,glas,ljus, ja o annat smått o gott. Med en fullastad bil och släpkärra bak åkte vi hemåt igen. Väl hemma satte vi full fart, skulle ju passa på att byta rum på Flisan och oss. Felicia behöver det större rummet bättre än oss! Efter mycket bökande, skruvande (Okej, jag stod inte för skruvandet!Tur e väl de,för frågan är om man vågat sova i sängen då...) så var det klart! och det vart helt otroligt fint! Så jag tackar mamma mfl massor för hjälpen! Utan dom vet ja inte hur det hade gått, förmodligen hade projektet tagit en vecka hehe =)
Jag är supernöjd. Finare sovrum kan jag inte önska mig! ;P

I söndags var det äntligen dags att åka o hälsa på T&J i nya huset. Inte lätt för oss o hitta tider o ses på,tyvärr.. Men blir ju förmodligen lättare nu framöver som tur e ;P
Det var så fint!! gud så mysigt..vart lite avundsjuk, ja vill också ha ett fint hus!! Flisan gillade det definitivt, stora ytor att springa på, kan inte bli bättre!;P
Där fikade vi, klappade världens mysigaste mage och bytte paket hehe. Vi hade me oss en liten "inflyttningspresent", fast den va till lilla bebisen. Så nu får du allt komma ut lille vän, vill se pyjamasen på! ;)
Och jag fick också paket! Härliga duschgrejer, tack så jättemycket:)

Idag har min dag inte vart särskilt spännande. Mest spännande var väl en kraschad ruta på jobbet. Inget häpnadsväckande direkt alltså.
Felicia förgyller som alltid dagarna förstås! Hennes härliga uttryck och saker hon berättar livar alltid upp. Herregud vad man kan skratta åt de lilla livet, hon låter för rolig ibland! Idag berättade hon om sin kompis, som hon hållit i handen. hmm..poppis hos killarna redan, va ska jag ta mig till!!? Hon blir en riktig heartbreaker en dag om de ska börjas nu redan ;P

har en rätt skön arbetsvecka framför mig, inte så långa dagar, en helt ledig dag på torsdag. och otroligt nog, ännu en ledig helg!! Så de blir skönt. Alla e tokpeppade inför firmafesten på fredag med, så kommer bli kanon! Det är måndag idag, och redan har diskutionerna om vad man ska ha på sig satt igång. hehe ja, vi är nästan bara tjejer som jobbar på stället, det blir så då.

nej nu ska jag invänta Two and a half men, dom e klockrena,nya avsnitt och allt
. Och så ska jag även få en välbehövd massage av min fina J!♥
Jag har de bra jag ;P



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0