Happy birthday!

To mee..!

Så börjar ytterligare en födelsedag gå mot sitt slut. Åren går fort, tycker inte det var längesen jag fyllde år. Förövrigt var förra årets födelsedag en kanon dag. Hade askul verkligen! Stora kontraster mellan förra årets födelsedag och årets. Lite med saken har de väl att göra att förra året inträffade den på en lördag och denna en måndag hehe, men iaf.
Men den här födelsedagen har vart jättebra! en mysig dag med nära och kära. Lillebror spenderade större delen av dagen här, och Flisan lekte o härjade slut på honom. Det har städats och bakats iaf. Och på eftermiddagen kom de familj och släkt på lite fika. Det var mysigt, sådär riktigt födelsedagsmysigt.
Jag fick även en hel del fina presenter, tack allihopa♥
Fick även en liten extra "present" med posten idag. En mycket glad överaskning!! Så nu blir det till att förnya hela sovrummet som planerat ;P
Och tack för alla gratulationer, telefon och dator har gått varma idag hehe.

En mycket bra start på en vecka som jag tror kommer bli mycket bra!! Inte alltför jobbig jobbvecka alls,på fredag blir de "vinkväll" med några tjejer från jobbet. och på lördag är det dags för middag och utgång. M,S,L och E kommer över hit, det ska bli jättekul! Äntligen får jag träffa E, det har jag väntat på hehe ;P
Så det ser ut att bli en kanon vecka!
Imorn är det dags för Flisans första dag på dagis efter över en vecka här hemma. Men nu är hon pigg frisk och glad igen! Idag var ju jag ledig så då fick även hon vara de=)

Nej nu ska de kikas lite film innan de är dags att sova...


♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0