Straffad för vad?

Ja nåt har jag tydligen gjort. För jag har fått mig en icke förtjänt bakfylla. Hela min kropp skriker bakfylla. Jag som inte ens druckit. Jag har däremot jobbat natt, så min kropp är väl lurad av det sena godnattet och alla ångor från folk som förtjänat sin bakfylla. Usch,huvudet dunkar,kroppen dunkar,och jag vill helst ligga i soffan hela dagen. Det är ju tyvärr en önskan som inte går i uppfyllelse. Städning och handling inför imorn står på schemat. Blir ju lite besök imorn, min födelsedag.hurra!! Eller nåt ;P Min lilla tjej kommer hem också, efter en natt spenderad hos farmor. Så jag och hennes underbara pappa har fått oss en välbehövd sovmorgon :)
Var en helt okej natt på jobbet, lite småproblem, men de löste vi och jag fick nya erfarenheter haha. Så nu har jag lärt mig nåt nytt med.
Planerades även en "vinkväll" som de så fint hette, tills kommande fredag. låter mycket trevligt!:) Underbart att man har så bra arbetskamrater man trivs så bra med.

Det börjar bli väldigt många som får barn nu, eller ska få. Väldigt vääldigt mångar. man börjr väl komma upp i den åldern då det börjar, snart kommer väl bilder i tidningarna på alla gamla klasskompisar när dom gifter sig. haha.
men jag måste erkänna en sak. När man ser o hör om alla som ska få eller fått barn, kan jag inte låta bli att bli bebissugen. Jag är sugen på en till! Så då var det erkänt. Det får dock vänta lite, inte rätt tid nu. Men bebissugen får man väl vara? Får låna nån annans bebis och lukta lite på o mysa med ;P
Min bebis har ju blivit stora tjejen nu. Hon är så duktig, och lär sig så mycket nytt hela tiden!
Är underbart att se henne växa upp,mammas prinsessa♥

Nej nu ska jag duscha,sen är det dags att sätta igång med dagens att göra lista.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: petra

usch få bakfylla utan att ha druckit de låter fan hemskt ju...ojoj fyller du imorgon? grattis får man lov o säga hoppas du får de du önskat dig ;) ja visst e de skönt att "skicka" barnen/barnet till farmor eller dylikt o få lite sovmorgon?=)

tänk om du skulle lära dig lika mycket som din dotter gör varje dag då skulel du nog vara ett geni eller de kanske du e redan? ;-)

2009-02-01 @ 21:36:19
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0