The perfect dress

Idag tänkte jag ta mig en snabbsväng in på Gina innan jobbet, hade ju presentkort där. Så min tanke var "Jag MÅSTE ha något att ha på mig på lördag, men ja kommer väl aldrig hitta nåt.." Så som det alltid är när man verkligen behöver nåt,då finns det inget. Men,jag knata runt lite o började närma mig slutet av affären,hoppet började sina rejält..när plötsligt där hängde den! en p e r  f e k t klänning! Jaja, ropa inte hej än tänkte jag, sitter väl illa eller nåt (ja jag är pesimistisk när de gäller kläder, har alltid otur inom det området). Men klänningen satt super och min lycka steg i taket! På 10 minuter hade jag gjort det omöjliga! Hittade även ett halsband jag förälskade mig i och lite örhängen. Så nu kommer ja va kanonfin på lördag;P
Men fanns ju en nackdel med klänningen, tyget var tunt och genomskinligt, och vitt dessutom. Äger jag någon vit bh?Nej det gör jag såklart inte. Men jag fick ju shoppa lite mer, inte mig emot ;) Så fick bli en bh och ett vitt linne, för att vara på säkra sidan. Vill inte att folk ska behöva se mina underkläder.
Blev även en present till J&T, eller okej, till bebis!! Men jag älskar bebisprylar, så var bara tvungen.. klart dom ska ha present nu efter flytt och snart tillökning liksom! =)

imorn börjar jag inte förren 17, så flisan får vara ledig o spendera dagen med mig. Först ska vi dona lite här hemma, sen ner på stan o fixa ärende och köpa present till kusse. Även till systemet en sväng inför lördag. För till imorn behöver jag inte köpa nåt, dom söta brudarna jag jobbar med bjuder på vin för jag fyllt år! Hur sött som helst! :)
Sen ska vi möta upp våran fina J för lite mat, sen bär det av till jobb för min del och hemåt för dom.  Efter jobbet är det ju då dags för vinkväll, ser jag verkligen fram emot! Man träffas ju aldrig allihopa samtidigt, alltid bara ett par stycken i taget, så ska bli kul.
Och till lördag har vi fått tillökning i sällskapet, mycket trevligt! C och J kommer också..dock ska jag i o med de ge mig på att laga vegetariskt, men de ska nog gå bra ;) Så den här helgen ser jag fram emot massor, mycket roligt som väntar!

En tanke som slagit mig ofta sista tiden är hur lycklig jag är. Jag har en underbar familj som jag älskar över allt annat, det är perfekt. Tror inte jag saknar nånting här i livet för tillfället! eller jo, en tvättmaskin skulle underlätta livet lite haha, men materiella ting är ingenting gentemot den lycka nära o kära ger =)

nepp nu är de lite tv,film eller nåt som gäller. E ju ensammen här, men J kommer nog snart hem igen. Fotbollsdag idag ju!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sophie

Ja, det är ju hur coolt som helst med teckenspråk! =) Dom får lära sig det på dagis, för att dom har en hörselskadad liten tjej där. Men jag vet att det är vanligt att man lär ut att teckna även om det inte finns någon som är i behov av det. Tex. På min partnerskola vet jag att dom brukar teckna ibland. Kom med önskemål till F. dagis att du vill att dom får lära sig teckna! =D Kram

2009-02-06 @ 08:14:32
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: sophie

Haha ja visst e den snygg! Jag är nöjd med köpet! Jag har egentligen inget emot själva sittyn som modell, men jag tycker inte om färgen som jag har ;) och sen tycker jag det är så lite förvaring under. Men annars e dom ju väldigt smidiga! =) Ha en bra fredagskväll! Kram

2009-02-06 @ 16:51:55
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: sophie

Tack så mkt =) Jaa, nu e de väädligt nära till 25, å då e de väldigt nära till 30, och när man e 30 så e de bara 10 år kvar till 40... hjälp! Haha ;)



Jag vet, ja e oxå en suflettmissbrukare... jag tror inte vagnen blir så glad av de, haha ;)

2009-02-07 @ 11:41:25
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Elin

Hey Honey! Jag är sämst på att kolla in bloggar när jag inte bloggar själv! Du är sämst på att uppdatera din blogg oxå, märker jag... Skärpning! ;) Kul att se dig igår! Kan du inte blogga om att jag hade bakat? Du kan ju utelämnde den där detaljen...du vet! ;) Haha! Puss på deej!

2009-03-03 @ 10:38:42
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0