I never claimed to be a saint

Har varken haft tid eller ork till att uppdatera här på ett tag, tänkte ta tag i de idag. fastnade i telefon bra länge, men som tur är så ä'r jag inte särskilt trött ännu, så lite kan jag nog få till...

Hade en riktig superhelg iaf!!
I fredags efter jobbet bar det av till en av brudarna på jobbet, och där satt vi 6 tjejer, en massa vin, lite frågesport och en väldig massa prat och skratt. Jag var inte hemma förren vid halv 4 på morgonen, utan att ha vart på krogen eller nåt, bara setat där och pratat! Hade verkligen en askul kväll, underbara tjejer de där! =)
Sen vart de några få timmars sömn, sen bus med flisan innan hon åkte till mormor och morfar, lite städning, och massor av matlagning! Sen kom vårat sällskap och vi fick en mycket trevlig kväll! Dock var jag och Jocke så slut så vi orkade inte följa med ut, vi börjar bli gamla tror jag. Så dom andra unga o fräscha gick ut o vi kröp ner i sängen istället. Men va en väldigt mysig och kul kväll i vilket fall :)
I måndags var vi och firade kusins födelsedag, även hon börjar vbli gammal ;)
I övrigt har det inte hänt så mycket, det vanliga bus och mys med mina hjärtan och jobba,typ de.

Ja just de, en stor sak. Jag ska vänta lite med pluggandet.
Varför?
 Jo för jag får börja jobba heltid i höst!!
Helt galet bra. lär va svårt o komma in i skolan nu med så hög arbetslöshet, så jag vill inte riskera att missa en heltidstjänst.
Lär först o främst få jobba en hel del i sommar när de är semestrar osv, sen till hösten blir de fullt ut! Asnajs =)

Elin och jag är nu övertygade. Vi måste till Göteborg i sommar!! Biljetter måste fixas snarast. De där kan vi bara inte missa! Hur coolt blir de inte? Se galningar i masker live? ascoolt om ni frågar mig. (Mardrömmar om ni frågar Elin, men de där ska jag fixa)

Nehepp nu är de nog sängen och film som gäller. Ledig dag imorn så flisan och jag får en mysig pyssla hemma dag..;P


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej hjärtat! Nu har jag hittat hit ;)....du är ju fantastisk bloggare vill jag bara säga!!

Jag är så otroligt glad för DIN skull att du fått detta erbjudande med heltidstjänst och du gör HELT RÄTT som tar jobbet och avvaktar med studierna. Studera hinner du med senare :) . Visste om det, både mormor och mamma ringde mig samma dag och berättade :) HAHAHAHAHA...säger du nåt till dem så får jag reda på det! HAHAHA

Ha en mysig dag med det lilla hjärtat och pussa henne från mig!

P&K Nettan



2009-02-12 @ 07:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0