Blivit utmanad!

yes vart utmanad av petra. så bästa ja kör på,! ;P
p3tra.nogg.se (hoppas ja skrev rätt adress nu ;P)

Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Hmm..de här lär ta sin tid, 7 sanningar? Bäst ja går ut o tar en cigg o funderar lite..

1.Sen jag vart gravid och själv fick barn har jag nära till tårar(eller bölar) så fort jag läser/ser på tv osv, vad som helst som har med barn,graviditet och förlossning att göra.

2. Jag har en extrem skräck för fåglar.(av alla slag,men värst är duvor och änder.)

3. Jag lider av tvångstankar. Varierar i hur hög grad. Var riktigt mycket när jag var yngre.

4. Jag är ofta överdrivet hygienisk. Tvättar händer och borstar tänder mycket oftare än vad som behövs, hade tiden funnits hade jag duschat 10 ggr om dan.

5. När jag gick i låg-och mellanstadiet var jag längre än alla andra!! (Väldigt svårt o tro då jag nu e en kortis..)

6. Jag är en riktig sucker för bloggar. Följer ett tio-tal bloggar varje dag.

7. Jag hade ingen vanlig fjortistid med buffalo o magtröjor, jag körde svartrockar/punkar stuket ist. (pinsamt,men sant.)


Shit va inte lätt o komma på 7 lite udda sanningar. När jag läser igenom de hoppas jag att ingen psykolog läser de här. Då blir jag väl inlåst med alla mina fobier och tvångstankar.
 hmm vilka ska man utamana då?Jag kommer nog inte ens på 7st, men några kan det väl bli iaf. ;P
Sånt här e ju kul o läsa om folk hehe ;P

Ne nu orkar ja inte skriva mer, va riktigt ansträngande för huvudet att klura ut allt...

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sophie

haha, ja men visst e de jobbigt att man inte bara kan knäppa med fingrarna så blir barnen lydiga ;) Ohh kul med utmaning, måste fundera lite innan jag tar mig an den =D Vi mår fint, hoppas ni oxå mår fint! Kram

2009-01-21 @ 19:31:10
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, dina sanningar kom inte som några nyheter för mig heller! Ja, vi kan träna på lördag...ska tjuvstarta träningen lite! ;)

2009-01-21 @ 22:18:07
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: petra

hehe nästan rätt adress du hade oaf försökt skriva elin glömde helt =P

www.nogg.se/p3tra



allt bra med er annars? =)

2009-01-22 @ 08:12:50
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0