Lördagkväll

Japp, och den har vi spenderat hos M&S. En otroligt trevlig kväll!Mycket god mat och trevligt sällskap. Flisan va lycklig över o kolla på "toooooor teve" Deras stora plattis på x-antal tum hehe.
Va kul och komma iväg och göra nåt litet,inte bara jobb hela tiden hehe. Och så har dom det så mysigt med=)
Det planerades även lite festligheter ;P Kan nog bli riktigt trevligt, med lite mat,dricka och lite krogen till o med.Måste se till o fixa barnvakt bara. Men det ska nog inte vara några problem, inte särskilt ofta det behövs :)

Imorgon är det dags för kalas nr 2 då. Flisans farmor,gudfar mfl kommer för o fira att världens finaste tjej blivit stor=)
Blir kul o träffa alla iaf, dock måste jag fixa massa imorn. Inhandla tårta,städa lite o sådär innan det är dags att kalasa.
Men jag hoppar nog över ballongerna den här gången, ska inte utsätta Flisan för en av hennes (tydligen) stora fobier igen!;P
Sen är det dags för en ny jobbarvecka, en lång sådan. Jobbar 6 dagar kommande vecka, men heelt okej, för jag har redan fått min lönespec och vet att det kommer vara värt de ;)

Senaste tiden då?Inte hänt så mycke mer än jobb,flisan,min J och allt annat vardagligt::)
Jo just jag gjorde ett superfynd. Jag gillar rea,mycket.
Köpte ett par stövlar som från början kostade 700. Vet ni vad jag gav för dom? 175:-!!! Sånt gillar jag vekligen!! En sån sak förgyller min dag,eller vecka, eller ja nog tillomed en månad.
Igår hade vi iaf lite mys med film och godis. Väldigt mysigt, och en väldigt spännande film=)
Så tjaa..mitt liv är nog rätt vardagligt nuförtiden. helt underbart och skönt=)

Jag har nog bestämt mig, efter nästa lön ska jag se till att få hjälp till Ikea, så blir det att inhandla nya sängstommen. Vill verkligen ha den!!
Och på tal om sängar sover Felicia verkligen som den prinsessa hon är i sin nya stora säng. Hon sover mycke bättre nu än vad hon gjort tidigare. Hon behövde nog de extra utrymmet ;P
Mammas lilla tjej börjar bli stor. Men för mig är hon alltid min lilla prinsessa♥

Nehe nu ska jag bestämma mig om jag ska se film eller fortsätta följa min fantastiska serie. Min J sitter o nördar framför en serie som fallit honom i smaken, men verkligen inte mig!;P Kanske skulle passa på o skrämma honom när han sitter där med hörlurar på?Vore lite kul ;D


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vadå inte fallit dig i smaken, du har ju inte ens kollat på den! ;) <3

2009-01-12 @ 11:52:01
Postat av: Elin

Kikade förbi här, så tänkte säga: HEJ! :)

2009-01-14 @ 12:03:33
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: petra

nu e jag äntligen tillbaks o har internet så nu ska jag hinna läsa allt du har skrivit =P

2009-01-14 @ 16:50:45
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0