Nära döden.

Ja, inatt var jag 100%-igt övertygad om att jag skulle dö. Så ont i magen fick jag.
Tänk er att somna på soffan, lite lagom sådär dagenefter trött. Att vakna,gå in till sängen för att få så sjukt ont i magen att jag hellre blivit slagen med en stekpanna ett hundratal ggr. För att sen börja spy!! Usch jag hatar det verkligen. Men magontet gick iaf över. Jag och min stressade själ fick panik inför morgondagen (idag) med tanke på hur dåligt vi har med folk på jobbet. Drog ett mess till en av tjejerna som var vaken som tur var och kunde ta mitt pass. Kul att få veta mitt i natten att man ska va på jobbet kl8. Stackare!!Men tack så mycket! Imorse va de bara o ringa nästa person som fick täcka hennes pass idag och mitt imorgon. Är ju 48 timmarsregel som gäller.
Jag kunde iaf tillslut somna om på soffan. Idag har jag vart sjukt trött och sliten, men inge mer spya iaf. Väldigt konstigt faktiskt. Min pappa och min moster +familj är toksjuka,riktigt otäckt magsjuka ni vet. Och pappa var här igår, efter att i lördags vart hos min moster. Så ja jag tippade först på att bakterierna kom därifrån. Men tja..jag borde blivit sämre då.
Har en liten gissning på att min mage blivit sönderstressad. För att diagonisera mig själv säger jag: Magkatarr med lite halsbränna som topping. Kul, jätte kul!
Men för att se de positiva i det negativa är att flisan och jag får ett par mysiga(välbehövda) hemmadagar. Passade på att "sjukanmäla" henne till dagis med. Hon e så snorig o hostig så kom rätt lägligt iaf...

Men för att gå till nåt lite trevligare ska jag berätta om min lördagskväll. Från att vara tokstressad,trött till tusen och inte ha de minsta lust att gå iväg o vara social o pratyglad. Till att få en jättekul och väldigt lyckad kväll!
Hemma hos Elin klunkades alkoholen glatt till lite spel. Sanning och konsekvens och Jag har aldrig.. Spel som inte bör spelas på fyllan. Man måste dela med sig av så mycket. Men vi fick många skratt och nya lärdomar om varandra iaf hehe.
Sen har ju tydligen vissa delar sparats på film. Elin, tryck på DELETE knappen tack. (Men bara om jag är med, annars får du spara de ;P)
Vi traskade ner till Harrys där de såklart var proppfullt med folk. I alla åldrar, tro mig, min mormor hade kännt sig hemma där, såväl som en 16 åring hade trivts. Vi lessna på trängseln och gick till Perrongen där en liten del av sällskapet satt och avslutade kvällen med ett glas vatten. Förutom A då, han körde fortf på öl.Vattnet var väbehövt efter extrem värme och trånga utrymmen på harrys.
Något bland de skönaste stunderna under kvällen var vårt ofina,men oupptäckta trängande i garderobskön.
"Vi ska bara gå på toa,ursäkta..." Oups, så var vi visst en tio meter framåt i kön..;P
Så tack allihopa för en jättekul kväll!! Väldigt kul o träffa en del barndomsvänner, de gör man ju aldrig annars=)

Nej nu ska jag bädda ner mig på soffan och hoppas på att må bättre imorn!


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0