Såld

Nu har vi vart på bio. Och jag är just det, såld! Filmen var underbar! Känns som jag skulle kunna se den 10ggr till, på raken!Kanske ska nämna vad det var vi såg, Twilight! Ruskigt bra film, så himla fin! Ja jag är helt till mig, de hade dom verkligen lyckats med. Ska försöka få tag i boken den är baserad på, är filmen så sjukt bra lär boken vara superfantastisk.
Det var dessutom väldigt mysigt, mötte mitt hjärta efter jobbet så gick vi o åt, sen lite promenad i kylan för o få tiden att gå tills filmen börja.♥
Flisan är som sagt iväg och terroriserar sina morföräldrar, vägra sova o sånt mysigt;)
Tur att dom är så underbara o ställer upp o barnvaktar när de kör ihop sig med arbetstider och dagisstängt. Rackarns planeringsdag!Men men, dagis måste väl  ha sånt med. Flisan är i vilket fall överlycklig över att vara hos M&M, dock lite blyg inför morbrors tjej tydligen haha.

Usch jag är trött o seg, skulle behöva en rejäl sovmorgon. Men nån sån verkar inte finnas inom en särsklt snar framtid. Och jag minns nog inte sist jag hade en heller. Men men så är de när det jobbas och man har småbarn, men det är det verkligen värt!=)

nehepp, nu finns det bättre saker att göra... ;)



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0