Solroskärna

skumt att sånna är goda, men det är dom. Jag har just ätit lite, köpte ju på mig en hel del sist jag va o storhandla hehe.

Idag kom Elon Viking förmodligen på sin bästa idé någonsin!
Manson ska tydligen dyka upp i Göteborg i sommar. O hur coolt vore de inte?Metaltown var ordet! Snacka om att uppleva gamla minnen. Vore ju super. så nu är de vi som ska boka varsin biljett! 2 dagar av najs musik med förmodligen massor av minnen! Haha högstadiet all over again.

Idag har det vart en lång,stressig och trött dag på jobbet. Den stressen klarar jag utan problem, men min kropp verkar inte klara av stressen av att hinna allt. Vara mamma,vara flickvän,ta hand om hemmet, jobba,träffa vänner, och ja allt man ska hinna. Jag vet, det är ett helt normalt liv. Det är bara jag som måste få nån struktur på allt och lära mig att ta det lugnt och inte stressa upp mig. Inte det lättaste när man är halvneurotiska jag. Så resultatet är en mindre trevlig magkatarr som sagt. Men inhandlade tabletter igår, som verkligen funkar super! Tacka vet jag piller. ;P

Har två sjuklingar här hemma. Som tur är verkade dom båda lite bättre idag. halstabletter till den stora o hostmedicin till den lilla verkar ha hjälp rätt bra ;P
Så ikväll har flisan och jag busat o myst. Äntligen har hon slutat vara rädd för sin krypande,pratande ponny jag gav henne i julklapp, så den har vi lekt massor med! :)
På tal om julklappar har jag äntligen hunnit inhandla lillaA´s julklapp, så sent så jag skäms. Men bättre sent än aldrig antar jag! Ska bara se till att kunna lämna den med=)

Imorn är det jobb igen hela dagen i stort sett. Sen på lördag ska jag passa på att umgås med min lilla innan hon antagligen åker till farmor. Om hon e tillräckligt pigg dvs. Isf hoppas jag på att hinna förbi J&T, se om man kan hjälpa till med nåt i flytten och spana in nya huset! ;P Innan det är dags för en natt på jobbet. Va riktigt längesen jag jobba natt nu så känns helt okej. Får ju hela lör o hela sön lediga då ;)
Och på måndag är det dags. Min födelsedag. Wooho! Eller inte, känns halvt värdelöst att fylla år nuförtiden. ångesten för att bli gammal börjar nästan komma hehe. Men lite fika med familjen är alltid mysigt!

Ne nu har jag bättre för mig.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0