Tillökning i familjen




Nej,det är inte som det låter.
Utan det är 2 små kaniner som flyttat in hos oss. För en vecka framöver iaf.
Vi är kaninvakter, Flisans farmor+familj åker iväg till sälen och vi fick äran att sköta om dom små lurviga sötnosarna.
Dock kommer den här veckan att ge mig magsår. Att hela tiden se till att felicia inte härjar med dom stackarna kommer ta kol på mig. Men jag hoppas hon tappar intresset, och det fort.

Idag har vart en ledig dag. Men nuförtiden är dom lediga dagarna fullspäckade. Och endå hann jag inte alls med allt jag ville göra.
Hade velat träffa M&M, var så otroligt längesen nu, men ska försöka ses nästa helg, vore så kul ju!
Så dagen har bestått av bus & lek me Flisanplutt, storhandling me Mor och far och städning.
Jävligt skönt att storhandla såhär sent i månaden faktiskt, inte alls särskilt mycke folk.
Så nu har jag laddat skafferi,kyl o frys för ett bra tag framöver.
När handlingen var klar passa jag på att städa ur alltihopa, skafferi kyl o frys alltså. Nya varor, rena o fina skåp.
Kändes mycket skönt =)
Min J va duktig och dammsög, det är bra. För är det nåt jag hatar så är det att dammsuga. Damma,plocka,diska,skura golv  o gud vet allt gör jag gärna,men dammsuga e ju så tråkigt!
Sen började jag rensa ur min garderob, det behövs verkligen!Fick nästan ihop en soppsäck att göra mig av med, och jag är inte ens klar än...
Jag har garderoben kvar,bara gått igenom min (stora!) byrå.
Har sjukt mycke kläder ja inte använder.
Men nu när man rensat ur massa gammalt, då får man köpa massa nytt, eller hur? ;P

Lilla Flisan har blivit så duktig nu när hon fått ny stor säng. För de första sover hon asbra, ganska länge tillomed(!!)
Och så har hon nu börjat komma upp själv. Imorse vakna jag av att hon kom in o ställde sig bredvid mig, tog min hand o sa, mamma gå upp nuuuu!Mamma kom upp nu! haha sötnosen,sån söt väckning,och det är inga problem att gå upp vill jag lova.

Imorn är det dags för jobb igen. Imorn och fram till nästa söndag.Suck! Men men värt de när lönen kommer!Och jag ska ju belöna mig själv lite med en ny sängram ;D
Så nu ska jag slappa lite på soffan, bara för att!

♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Elin

Seriöst, man tror varje gång man tränar att man ska träna sönder sig. Det ÄR faktiskt inte långt ifrån heller tror jag.. Testa att inte träna så mycket alls på typ...22 år och sen dra igång...oj oj oj! Tack för i fre, honey =) Lycka till med kaninerna! =/

2009-01-18 @ 19:24:55
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag älskar de där med 15 år. Så sjukt bra! "Hur länge är de nu?...Vänta..låt mig se...just de 15 år" ;) Haha, jag har ett problem! Helt uppenbart! Kill me!

2009-01-18 @ 20:57:50
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: petra

hur har de gått med kaninerna =P?

Ja visst hart man mycket kläder man inte använder märkte de när vi flyttade nu oups men man vill ju inte slänga dom heller.

2009-01-18 @ 21:20:06
URL: http://www.nogg.se/p3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0