Torsdagen from hell

ja det var de för min del igår. Jag var på jobbet runt 8.30, och jag kom därifrån strax efter 19.30. Kul?Nae inte direkt.
Finns de inge folk, tja då hade ja inte mycke val. De va en mycket slitsam dag och jag var lagom slut när jag väl va hemma.
Som tur är har jag ju så härliga arbetskamrater och vi har så kul när vi jobbar, de underlättar en hel del vill jag lova! ::) 3 lite övertrötta tjejer, de resulterar i en hel del kul.
Och idag är de fredag, men jag kan inte riktigt känna de där "Yeeeeah de är fredag!!" som dom flesta känner.
Orsaken?Min klocka ringer 06.30 imorn och det är dags för jobb igen! Skönt nog har jag ett kort pass idag, underbart!
OCH imorn kväll får jag roa mig lite efter allt slit..de håller humöret uppe!;P
För att citera Elins sms häromdan: "Ska vi gå ut o tokfesta på lördag?!"
Och det var väldigt  längesen jag tokfesta, eller festade överhuvudtaget. Så jag är på såklart! ;P
Ska bli kul o få göra sig iordning och känna sig fin. Lite annat än en hästsvans i huvet och gå runt och lukta matos trots 15 duschar. Nåt som däremot är ett hopplöst fall är mina händer. Jag ser ut som en gammal sliten byggarbetare,eller nåt, på den fronten. Bara för att jag är klantig!Rivsår härovar, brände fingret så jag trodde jag skulle böla igår. Så en brännblåsa pryder mitt vänstra ringfinger. Häromdan högg jag mig själv med en gaffel i tummen. Fråga mig inte hur man lyckas,jag är född klantig helt enkelt. Sen är jag så torr av kylan och allt handtvättande så de ser ut som handen ska rasa isär eller nåt. usch!

Mitt mamma/flickväns samvete blöder däremot. Känns som jag aldrig får nån tid med nån av dom. Men snart är chefen tillbaka då blir det inte lika mycke jobba, jag känner att jag behöver lite tid med min lilla familj.

Flisan var så fin idag. lite fredagsfin sådär. med kjol,tights, tofs och hårspännen. Hon blir så glad och, jaa ska man säga stolt?När hon e "uppklädd" . Hon har verkligen blivit en riktigt tjejig tjej, mammas prinsessa!♥

Nu sitter jag här och har just tvingat i mig lite frukost. Jag förstår inte, förr i tiden var frukost den bästa måltiden enligt mig. Nu är det bara ett nödvändigt ont jag tvingar i mig för att orka dagen.
Jag har inte direkt nån lust att röra mig en meter. Men strax e de dags och göra sig iordning för att traska ner till jobbet o köra ett litet pass. Bara 11.30-17 som tur är. Sen måste jag in på systemet, måste fundera ut vad jag vill ha för gott imorn.
Kanske en snabb vända in på Gina också, så sällan som jag går ut vill jag slå på stort med nåt nytt att ha på mig.
För nåt som förgyllt min fredag,och de flesta andras också, är ju att lönen kom idag!Det är alltid trevligt.

nej nu ska jag nog ta en dusch bara för att. För att det är varmt, för att det är skönt. För att det är lyx att duscha i lugn och ro.

Hoppas alla har en bra fredag, för en fredag är ju trots allt alltid en fredag =)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Den där jäveln kan komma undan med vadsomhelst, jag förstår inte det. Han är precis som Jonas. Det spelar fan ingen roll vad dom gör, det löser sig. Det är personer som dom som borde råna banker! Haha! =) Tack själv för en kul kväll..."jag har aldrig...." ;) Stackare som är sjuker! =/ Uscha! Krya på diig!

2009-01-26 @ 10:37:29
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: Elon Viking

Seriöst Linda, jag bloggar oftare än dig..kom igen! Tack för hjälpen idag, sockersmulan! =) Jag är skithet nu...gick och tränade med mössa dock! HAHA! Sexyy baaaby!

2009-01-28 @ 01:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0