8 dagar på en vecka?

Nu sitter jag här i soffan med min underbara dator. Helt fantastiskt med bärbara datorer, förflytta sig som man vill!jag gillar!
Har nyss haft lite besök av en skön böna. Min ElonViking. Mycket trevligt!man ses ju alldeles för sällan nuförtiden.
Men jag gillar att bloggen lever igen^^
Men de där med att ses får vi nog ta o skärpa till oss med nu, så här lång tid kan de ju inte gå! ;P

Lillskrutt sover sött. Frisk som en nötkärna igen. Skumt de där, att barn kan va riktigt,riktigt sjuka en dag. För att vakna upp fullt friska dagen efter. Men hon får va hemma iaf, för säkerhetsskull. Så imorn kommer hennes mormor och leker på dan, jag jobbar(no shit!) o jocke kör första dan på ny/gamla jobbet.
På tal om honom har han nyss kommit hem efter att ha sprungit runt efter en boll. Eller tydligen inte så mycket springa,mestadels glida runt tydligen. Han ojjar sig över sönderbrända ben o blodiga fötter.
Mespropp! Sa jag ;P
Nää lite synd är de om han faktiskt. Gör ju satans ont sånt där.

Usch skulle vilja komma igång med nån form av träning, känner mig tillomed lite taggad till de. Men de finns ingen tid.
Jag vet jag vet!Det brukar va en dålig ursäkt, men i mitt fall e de rätt sant. Jocke tränar ett par kvällar i veckan,vilket betryder att jag måste vara hemma de kvällarna. Sen jobbar jag 2-3 kvällar i veckan. Helgerna vill jag ju passa på att spendera tid med min familj. Den tid jag inte jobbar dvs. Så tja, finns inte mycket mer tid kvar. Ibland skulle jag vilja ha en extra dag i veckan, en dag man kunde använda till vad man ville.
Hade jag haft en 8e dag hade jag använt den till träning,solning,umgås med vänner man aldrig hinner träffa.
Fast jag ska inte klaga, det var inte längesen jag hade alldeles för mycket tid. jag är glad att jag har fullt upp, men vissa saker vore skönt att hinna med.
Särskilt nu när jag förengångskull känner för o dra igång nån träning, sånt händer ju inte alltför ofta.
Men tja, lite promenader hinns ju alltid med, så om nån vill haka på säg till! Jag vågar inte gå själv i mörkret!
haha, larvigt. Men hey, till mitt försvar, jag bor i eskilstuna.

Nä nu lägger jag ner för idag, ser snart ut som han Quasimodo(stavning sisådär), men ringaren i Notre Dame ni vet.
Sitta i soffan framböjd över datorn är ingen hit.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0