Jag vill jag vill jag vill!

Tänk om allt bara kunde bli som man ville?
Vad jag vill? Jag vill ha vår!!!
Nu är jag riktigt trött på snö o slask. Jag vill ha sol, jag vill slippa frysa, jag vill slippa blöta fötter,jag vill inhandla ett par coola solbrillor att njuta av vårsolen i!
Tiden går fort, vi är redan inne i mars, men lite fortare får de gärna gå. För jag vill ha sol och värme nu!

Händer inte så mycket förtillfället direkt. Därför jag är så dålig på att skriva. Det och att jag aldrig orkar, dåligt av mig ja vet!
Idag var vi iaf iväg och kollade på en lägenhet. Jag avlider om ja inte får en tvättmaskin snart. Alltså behöver vi ett nytt hem,för här finns de ingen plats för en. Behöver större överhuvudtaget, blir lite trångt här faktiskt.
Men lägenheten vi tittade på idag var inget för oss. Nej nej, minimala sovrum och badrum. fast köket var rena drömmen, typiskt!! Men men..förr eller senare hittar vi det perfekta hemmet!=)

I helgen är det en ledig helg!Underbart! Lördagen ska vi starta me lite storshopping. Mina sötnötter har gjort sig förtjänta av lite nya fina kläder tycker ja:) Sedan ska vi till min mor och far! Äntligen, var otroligt länge sedan jag var där. Och ja jag är 23 år gammal, men jag saknar faktiskt min mamma! Världens bästa mamma♥
Jocke ska också få sin julklapp då förhoppningsvis. Min superduktiga kusin ska få tatuera honom lite var de tänkt! ;P

Sen måste jag ju säga till bebis där inne i T´s mage, jag förstår att du har de jättevarmt o mysigt där inne i mammas mage. Men vi här ute vill gärna träffa dig så kom ut nu!! =) Som jag längtar! Vill mysa med bebis. Men min längtan är nog ingenting emot de blivande föräldrarnas ;)
Jag har sista tiden vart chockad över hur min lilla tjej kunnat blivit så stor så fort, kan man inte få krympa henne lite bara?
Fast den här tiden är härlig, hon är helt underbar med sina roliga uttryck♥

Och slutligen ska jag avsluta med ett stort GRATTIS till Elin!! Gud vad kul! Jag är så glad för din skull! =)

Nepp nu ska ja kika lite mer lägenheter sen är de dags för Criminal Minds. Förmodligen ett av världens bästa tvprogram!
Och btw, Jag älskar våran nya digitalbox♥





♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0